positiekleding!

Heb genoeg vriendinnen van wie ik het een en ander kan lenen. Sommige hebben sowieso al een grotere maat, andere hebben nog een heleboel positiekleding liggen. Maar... op dit moment (10w5d) merk ik nog helemaal niks. Ben nog geen grammetje zwaarder en aan mijn buik is ook nog helemaal niets noppes nada te zien ;) Vind het helemaal prima, eet gezond en groeien ga ik nog genoeg!!

Miss etam heeft ook positiekleding.
Op internet lijkt het best leuk en niet eens heel duur.
Ik heb het zelf ook al nodig en ga daar woensdag dus ff achteraan... Is nog 1 broek die goed past de rest knelt behoorlijk zelfs als de knoop niet dicht is.

maar voor vrouwen met een maatje meer is er niet zoveel op marktplaats hoor
dan kom je toch wel bij de web winkels of miss etam euit
heb nog 2 broeken van vorige zwangerschap
en al wat truitjes en een neiuwe positiewinterjas escoord bij bonprix hebben erg leuke dingen zeker voor een maatje meer

Goh, je zou toch denken dat er voor iedereen wel wat op marktplaats te vinden is, aangezien ook iedereen wat aanbied..
Voor mij is het juist andersom, ik heb een hele kleine maat en daar is ook niet altijd wat in te vinden... Toch lukt het via marktplaats wel eens. Vooral met broeken heb ik altijd moeite, die pas ik gewoon nooit! Alleen dure merken, maar ja, ik werk veel met dieren en da's dan een beetje zonde he..

Terug
Bovenaan