Zijn er andere mensen die ook een beetje teleurgesteld zijn in het aanbod positiekleding. Gisteren na de controle bij de vk even bij de prenatal naar binnen gehopt, eigenlijk op zoek naar een leuke jas.
Maar ik verbaasde me over het aanbod aan kleding. Ik ben 24 en wil me ook graag zo kleden. Maar het overgrote deel van de kleding lijkt gericht op mijn moeder, denk aan een soort van tent met bloemenprint. En dat wat enigszins in de buurt komt is toch nog wel aardig prijzig. Zeker voor kleding die je eigenlijk maar even aan kan. Daarnaast is het moeilijk om iets te vinden dat mij past. Ben 1.83 en iets aan de zware kant.
Na de verhuizing en met de babykamer die we nog moeten kopen is er niet een heel erg groot budget over voor positiekleding. Iemand tips over waar ik leuke, betaalbare positiekleding kan kopen?
(btw, bij de controle was alles goed, en tot nu toe staat de kilo teller nog steeds op -1. Zwanger zijn is bij mij dus goed voor de lijn. Probeer overigens niet bewust af te vallen.)