positiekleding

Zijn er andere mensen die ook een beetje teleurgesteld zijn in het aanbod positiekleding. Gisteren na de controle bij de vk even bij de prenatal naar binnen gehopt, eigenlijk op zoek naar een leuke jas.

Maar ik verbaasde me over het aanbod aan kleding. Ik ben 24 en wil me ook graag zo kleden. Maar het overgrote deel van de kleding lijkt gericht op mijn moeder, denk aan een soort van tent met bloemenprint. En dat wat enigszins in de buurt komt is toch nog wel aardig prijzig. Zeker voor kleding die je eigenlijk maar even aan kan. Daarnaast is het moeilijk om iets te vinden dat mij past. Ben 1.83 en iets aan de zware kant.

Na de verhuizing en met de babykamer die we nog moeten kopen is er niet een heel erg groot budget over voor positiekleding. Iemand tips over waar ik leuke, betaalbare positiekleding kan kopen?

(btw, bij de controle was alles goed, en tot nu toe staat de kilo teller nog steeds op -1. Zwanger zijn is bij mij dus goed voor de lijn. Probeer overigens niet bewust af te vallen.)

Zoek een winkel speciaal voor zwangeren! ik heb een leuke gevonden in haarlem, room4two heet hij geloof ik. en tja, kleren kosten natuurlijk, maar de eerste zwangerschap heb ik bijna niks gekocht en nu mocht ik van mezelf toch echt wat mooie stukken kopen. het verschilt natuurlijk per persoon, maar bijna het hele eerste half jaar na de bevalling kon ik mijn oude kleren nog niet aan, dus droeg ik ook grotendeels nog zwangerschapsbroeken (vond ik lekker zitten en paste tenminste). en misschien komt er ook nog wel een derde of vierde... dan draag ik het weer. dus misschien toch gewoon investeren..?

Even een augustus mama die meeleest:)

Kijk eens op bonprix.nl. Is niet duur en wel leuk. Verder zag ik gisteren dat ze bij otto ook veel hebben. Verder shop ik ook veel bij de h&m en droeg ik bij de vorige veel jurkjes die meerekken (dus gewone kleding).

succes ermee!

Belly B heeft ook leuke en betaalbare kleding en heel soms heeft Miss Etam ook wel wat leuks en anders via internet, ik zag dat Belly Fashion ook leuke dingen heeft.
Veel succes!

Ik heb als basis een paar goeie broeken gekocht en combineer dat met vooral met meerekkende normale kleding. Wat ik vaak doe is een positie spijkerbroek met een shirt van The Sting. Die basic shirts in veel kleuren en lengtes bedoel ik. Desnoods koop ik die dan een maatje groter. Dat combineer ik met een spijkerjasje of een vestje, met een riem, ketting of sjaaltje... Ik zie er zo gewoon "normaal" uit en het blijft betaalbaar. Daarnaast heb ik ook wel een aantal leuke positie shirts maar die passen nog net niet helemaal... Dus, misschien een tip?

Hier ook zo een probleem met leuke kleding kopen.
Er is hier in de buurt maar 1 winkel die zwangerschapskleding verkoopt en dan ook alleen maar "ouwe lullen" dingen... Durf daar nog niet eens dood in gevonden te worden laat staan levend hahaha.
Maar goed wou ik van de week online shoppen bij Esprit (daar kocht ik 9 van de 10 keer altijd mijn kleding) zijn mijn maten in de mama lijn al uitverkocht dus schoot ik nog niets op.
Zwangerschaps broeken heb ik al maar zocht leuke rokjes/ jurken en op H&M online kon ik die ook niet vinden (niet mijn smaak in ieder geval)
Ik denk dat ik maar is ga kijken of Miss Etam & bonprix.nl wat leuks hebben wat niet al te ouwbollig is...

klinkt misschien raar maar je staat versteld van wat er allemaal op marktplaats staat, omdat het allemaal tijdelijke kleding is lijd het bijna niks er staat ook wel rotzooi op maar ook erg leuke dingen!verder kijk k altijd via google positiekleding.
goed zoeken dan vind je vanalles.
Succes!

Terug
Bovenaan