positiekleding

Ik ga die winkel in Haarlem eens van dichterbij bekijken. Geboren en getogen Haarlemmer en ik wist niet van het bestaan van die winken :S

Ik kijk verder ook veel online, want bij de meeste winkels loop ik ook tegen het "ouwe lullen" probleem en als je al iets vind dan is het in de modetrend van nu. En laat ik dat nou ook niets vinden. Dus tsja...ik kijk ook vooral online.

Mamalicious heeft leuke kleding. Wordt gemaakt door dezelfde firma die ook Vero Moda, Vila en Only maakt. Tevens online te bestellen bij verschillende webwinkels. Prenetal vond ik ook waardeloos qua aanbod van positiekleding. Zit ook voor geen meter. Succes met shoppen.

(Outlet) winkels van miss etam, de ene keer koop ik me daar scheel de andere keer is het niks. Wel de moeite waard om even binnen te lopen. Ik koop alleen bij de 'gewone miss etam' als er opruiming is, vind zonde om 50,- voor een broek te betalen die ik paar maanden aan heb. Ik heb mijn positiebroeken bij Pretatal vandaan, die zijn vrij lang (ben zelf 1.80 en ook geen maatje 36 ;) ) en vind ze erg fijn zitten. De positiebroeken van miss etam zijn duidelijk stuk korter. Ik ben zelf 28 en je ziet idd veel 'truttige' kleding, helemaal met je eens. H&M schijnt ook leuk spul te hebben maar ben daar nog niet geweest.

thnx voor alle tips, Ik zal ze zeker eens bekijken.
Ik heb in ieder geval bij de H&M al een aantal dingen besteld.

Verder kwam ik erachter dat de Hema extra lange shirts en tanktops verkoopt. Zitten heerlijk en als basic onder een vest of blazer ook handig.

Gr Sanne

weet niet waar je woont maar ik heb veel kleding toen bij future mama gekocht in rotterdam.
was 18 toen ik voor t eerst zwanger was en wilde er dus ook zo uitzien. geen oude muts.

future mama had heel veel stoere spijekrbroeken, leuke shirts met printjes, mooie jurkjes maar ook sport jurkjes enz.
echt een gave winkel!

je moet alleen wel je portomonee open trekken want echt goedkoop is hij niet, maar ik had dat er wel voor over want bij h&m, miss etam, prenatal enz enz was helemaal niks vond ik.

liefs, do

Ik heb dit weekend toevallig een broek gekocht bij H&M, zo op het hangertje lijken het waardeloze broeken en ze zullen ook vast geen jaren meegaan, maar eenmaal aan zitten ze erg lekker en voor die paar maanden zwangerschap is de kwaliteit best...Ook een leuk spijkerrokje gekocht bij Prenatal, was niet heel duur en die zou ik ook nog aankunnen naderhand (maar ik ben wel handig met de naaimachine dus ik pas het gewoon aan). Verder lekker op zoek gaan naar stretch en qua jas een empirelijntje misschien?

Terug
Bovenaan