positiekleren/ gewone kleren??

Hoi meiden,

Ik was in totaal 16,5 kilo aangekomen in mn zwangerschap maar daar zijn na anderhalve week maar 6 kilo's van af en zitten er dus nog 10,5 kilo aan.

Kan mijn eigen kleren dan ook nog niet aan en moet dus nog mn positiekleren aan (wat ik flink zat ben)
Hebben jullie nog positiekleren aan of past 'iedereen' gewoon weer in zijn eigen kleren?

liefs Marina

Hoi hoi,

Ik heb het geluk dat ik een week na mijn bevalling mijn eigen kleding weer pas!!!
Wouw wat ben ik blij....er moeten zeker nog kilo's af maar dat wilde ik al voordat ik zwanger werd!
Maar ik weet precies wt je bedoeld hoor want na de zwangerschap van floortje duurde het ook zeker 6 - 8 weken voordat ik mijn eigen kleding weer aan kon.......

Liefs louise

wat mag ik dan van geluk spreken!
ik heb heel mijn zwangerschap eigen kleding aan gehad.
totdat ik die controles kreeg in het ziekenhuis.
toen vond ik een trainingsbroek toch fijner.
na mijn bevalling nog een dag of 3 in trainingsbroek gelopen en daarna eigen broeken enzo weer aan!

ik had na 3 dagen mijn gewone spijkerbroek weer aan en na 5 dagen was deze zelfs al te groot en moest manlief de strakke modellen meenemen naar het ziekenhuis. Moet zeggen dat ik de weegschaal steeds leuker begin te vinden. Dit gewicht heb ik in jaren niet gehad. Ben ook blij dat mijn borsten eindelijk weer beginnen te krimpen. Heerlijk om weer mijn eigen lingerie weer te kunnen dragen.

Ik heb nog steeds mijn zw,schaps, spijkerbroeken aan, gewoon omdat ze nog lekkerder zitten, kan mn eigen wel aan, maar die irriteerd nog bij mn buik.
bij de jongens duurde het veeeeel langer, voor ik mn eigen broeken weer aan kon, heb toen na 2mnd andere broeken gekocht en na ik denk 4-5mnd kon ik mn oude pas weer aan!!
Komt goed meid, je hebt net een kindje gehad, je lichaam heeft gewoon even de tijd nodig.
knuffel, MJ

ik ben 23 kilo aangekomen(hield achter af gezien heel veel vocht vast) ben nu bijna 10 kwijt

omdat de vocht in me boven benen nog niet helemaal weg is kan ik me eigen broeken nog niet aan.. verder heb ik nog maar een heel heel klein buikje dus kan nog geen strakke shirts aan

Terug
Bovenaan