positiekleren/ gewone kleren??

Ik moet ook nog flink wat kilo's kwijt denk zeker 12...! En pas zelfs de positiekleding van het begin van de zwangerschap nog niet.. helaas...! Dus gewoon mn enorme zwangerschapskleding nog aan.
OOk val ik nu helaas niks af, kom zelfs aan..maar goed, door de borstvoeding enorme honger en die stil ik niet met gezonde dingen...toch maar wat beter op gaan letten..!

Ik heb door de borstvoeding ook enorme honger. Tijdens mn zwangerschap had ik bijna nergens trek ik, maar nu pffff en vooral chocolade. Ik heb gewoon weer vreet buien lijkt het. Word ik niet echt blij van, dan ook nog de vermoeidheid en de hormonen blegh

Ik was niet veel aangekomen dus draag meeste van m'n oude kleren. Maat t liefst wel m'n zw broeken zit lekkerder ivm de wond.

Ik was in totaal 9 kilo aangekomen en paste na 3 dagen weer in mijn eigen kleding. Gelukkig!
Ik geef borstvoeding en heb zelf ook een enorme honger. En eet dus ook meer dan voorheen.

Ik heb mijn eigen kleding weer aan aangezien ik na de bevalling 10 kilo ben afgevallen. Mijn zwangerschapskleding zakte af en mijn gewone broeken zitten ook behoorlijk losjes :).

Het is nu alleen te hopen dat ik het er deze keer ook af kan houden, want dat is me de vorige keer niet gelukt nadat ik weer was begonnen met de pil vlogen de kilo's er weer aan helaas.

Terug
Bovenaan