hoi
ik ben 10 wk geleden bevallen en bij mij is het zo gegaan.
onze dochter is geboren bij 41 wk en 2 dg en is goed gegaan.
op de avond voor haar geboorte kreeg ik weeen om 22.00 uur deze werden steeds heftiger en toen de vroedvrouw kwam zei ze dat ik een krappe 1,5 cm ontsluiting had en dat ze de volgende dag om 10.00 uur zou terug komen en dat het dan waarschijnlijk dan pas twee zou zijn. nou heb wel een vervellende nacht gehad vooral moe van het opvangen van de weeen en de vroedvrouw kwam de volgende dag wat later 10.45 uur en toen ze ging kijken had ik 10 cm en 2 pers weeen dus met spoed naar het ziekenhuis, want ik zou poliklinisch bevallen, want thuis ging dat niet. nou en een half uur later was onze dochter er en vanaf dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan was ik 1,5 uur later weer thuis met de kleine meid. de kraamverzorgster moest toen nog komen want deze hadden we in het ziekenhuis pas gebeld, nou en deze zei dat ik in bed hoorde te liggen, maar dat heb ik helemaal niet gedaan ook niet in de rest van de acht dagen, en binnen 3 dagen na de bevalling was ik met de kleine al buiten en op het winkel centrum, toen de vroedvrouw dit hoorde vond ze dat wel niet zo goed, maar ik voelde mij prima en nog steeds.
ook heb ik maar 1 dag last gehad van toe schieten van mijn borsten (geef flesvoeding op eigen keuze) en heb ook nauwelijks last gehad van vloeien.
nou alles gaat nog steeds prima ook met de kleine meid gaat alles naar wens is overal erg vloot bij.
lachte al bij 3 wk slaap de nacht al door met 2 wk en huilt bijna nooit is erg vrolijk ,tevreden ,slaapt goed en het is een heel mooi fijn poppetje. met de geboorte woog ze 3114 gr en was 49,5 cm en 2 wk geleden 4759 gr en 57,5 cm en heeft toen ook haar eerste prikje gehad, waar ze nauwelijks last van gehad heeft.
nou ik hoop dat deze bevalling positief genoeg is voor je en dat je je wat minder zorgen gaat maken en ik hoop dat je net zo`n fijne bevalling als mij mag meemaken.
heel veel sterke en succes met de laatste loodjes en de bevalling
liefs astrid