positieve ervaringen gevraagd

Hier zonder enige oorzaak 3 jaar lang geen zwangerschap. :-( Na exact 3 en 4 IUI later eindelijk zwanger!

Geen positief verhaal over spontaan zwanger worden, maar ik probeer er mee te zeggen dat gezind leven niet altijd iets uit hoeft te maken. Helaas...
Uiteindelijk wel een heerlijk vrolijk ventje in huis van bijna 3 maanden!

Houd de moed erin!

Liefs Daycey

Dank voor jullie reacties. Ik houd moed en hoop dat het eens zal lukken. Aan acupunctuur had ik niet zo snel gedacht, maar ik ben wel begonnen met thuisyoga. Ik merk dat ik daardoor wel beter met gevoelens van hoop, verlangen en teleurstelling kan omgaan. Al heb ik gemerkt dat dat ook cyclus gebonden is. Ik heb behoorlijk last van pms en als ik dan ook ongesteld word terwijl ik dat niet wil dan ben ik helemaal vol zelfmedelijden. Ik zie nu wel in dat ik gewoon een goed leven heb, waarin ik een verlangen heb naar een tweede kindje. En hopelijk komt dat tweede kindje er ook. Ik ga er maar vanuit dat er een mooie dag komt dat het zover is en probeer in de tussentijd te blijven genieten en verlangen.

Wat zeg je dat mooi mamace. Ik hoop dat het je lukt om er zo in te blijven staan. Ik hoop dat het mij lukt om er ook zo in te gaan staan ;-) Dat van de pms herken ik erg goed. Bij mij duurt het ongeveer anderhalve week per cyclus en ik vind dat altijd best heftig. Maar goed... Hopelijk is voor ons allebei 10 een lucky number.

Goedenavond dames ik heb een vraagje ik was 4 december ongesteld geworden en ik heb en ik moet 1 januari weer worden maar ik heb 13 december gedaaan met me man en ik wil graag weten als ik zwanger kan raken

Wij waren voor ons 1e kindje ruim 1,5 jaar bezig. Hadden na ruim een jaar laten checken of alles bij ons beide oké was (bij mij een echo en bij hem sperma onderzoek) daar kwam niets bijzonders uit. Wel gemiddeld meer sperma maar iets mindere kwaliteit maar dat scheen zich weer op te heffen/die verhouding)
Wel had ik een hele onregelmatige cyclus. Heel waardeloos! Nu hebben we de wens voor een 2e en gaan uit van weer iets van 1,5 jaar. Al hopen we natuurlijk sneller!
Zijn nu bij ronde 2 en proberen er vooral ontspannen in te staan. Ene moment kan ik er heel ontspannen in zijn en t andere moment denk ik; aub niet weer 1,5 jaar.. onze man is 2 en wil echt liever niet dat er 4 jaar of meer tussen zit . Zucht. Maargoed ik laat los en laat het aan de natuur en mijn lijf. Ik hou van m'n lijf en verzorg haar zo goed als kan en blijf rustig. Aho

Anoymous username: ik herken mezelf heel erg in je verhaal. Ik zie wel dat je oost van 2013 dateert en dat maakt me Nieuwsgierig...is het bij jou uiteindelijk gelukt? Heb je er lang op moeten wachten?

Terug
Bovenaan