Positieve ovulatie piek na de eisprong? Zwanger?

<p>hallo dames,   Ik heb 11 juni ovulatie test geprobeerd, deze was positief de roze cb variant. 12 juni de paarse cb variant en deze gaf een piek aan. 11, 12 en 13 juni geklust. Ik hoorde verhalen dat je ovulatietest ook aan slaat als je zwanger bent, ik kon me niet inhouden en vandaag een test gedaan met de paarse cb variant.. en ja hoor positief(piek). Heeft iemand hier ervaring mee?</p>
 
Hoi hoi. Bedoel je positief als in; net zo donker als de controlelijn? Dan zou het inderdaad kunnen dat je zwanger bent. Ik weet niet wanneer je voor het laatst ongesteld bent geweest? Toch zou ik altijd testen met een zwangerschapstest. Dan weet je het zeker. Bij mij waren de ovulatietesten ook wel eens positief, en dan had ik geen eisprong en was ik ook niet zwanger. Ik bleek de extra gevoelige te gebruiken en die geven wel vaker streepjes. Succes en ik duim voor je! 
 
Het is wel heel kort na je ovulatie dan. Het lijkt me dat er nog geen innesteling is geweest, dat is er tussen de 5 en 10 dagen na de bevruchting. Wat het streepje donkerder dan het controlestreepje? 
 
Ik heb de afbeelding even met jullie gedeeld, wellicht dat iemand hier meer van weet? Het is inderdaad pril, en niet 100% betrouwbaar. Maar ben nieuwgierig wat jullie hier van denken? Weet eerlijk gezegt niet welke het controle streepje is en welke het testtreepje.
 
klopt, deze gaf een piek aan. Stilstaande smiley. De testen die ik voor de ovulatie heb gebruikt geeft het meest rechterstreepje donkerder aan(op het display destijds ook een smiley). Nu is het andersom. 
 
Terug
Bovenaan