Positieve ovulatie piek na de eisprong? Zwanger?

Dit Is de eerste ronde dat gingen proberen, dus nee. Maar nu zal het wel erg vroeg zijn om een zwangerschapstest te doen? Ik lees nu net dat LH en Hcg hormoon bijna identiek aan elkaar zijn en misschien daarom kon aan slaan, maar dat andersom echter nooit werkt. Het is of ondanks de 99% een "foutje" van clearblue, ondanks duidelijke streep. Of het is een hele prille zwangerschap, maar die kan ik dan toch niet nu al testen. Mocht er geen menstruatie komen, ga ik volgende week dinsdag voor het eerst testen. 
 
Eens met girafje!
Die van 11 juni lijkt me positief, de rest niet... Innesteling duurt wel echt 5-10 dagen...
hoe bedoel je dat jij je ei hebt gevoeld op de 11e-12e en 13e? Voelen springen Want een ei springt meestal 24 uur tot 48 uur na je positieve ovulatietest..
 
Die testen zijn allemaal opgedroogd en zien er nou zo'n beetje allemaal hetzelfde uit. Officieel had ik ze ook moeten weggooien omdat bewaren eigenlijk niet nodig is. En je moet uit gaan bij clearblue van de smiley, en die kreeg ik bij allemaal.. Tot nu toe nog steeds positieve testen girafje! Heb nu wel die van de action gehaald en het streepje op die test lijkt vandaag wel lichter te worden dan die van gister! Wellicht maak ik me ook druk om niks.. het is pas ronde 1, waarschijnlijk valt er weinig over te zeggen wat er wel/niet aan de hand kan zijn. Heb wel besloten voor mezelf om door te gaan met de ovulatietesten, als die uit eindelijk negatief blijven, krijg ik wellicht daar wat rust van! En mocht ik niet zwanger zijn, hoop ik dat ik gewoon weer een menstruatie krijg zoals het afgelopen halfjaar ook had. Bedankt allemaal voor het mee denken! Ps. Vanochtend veel cervix slijm gekregen! 
 
Gerekend op 11 en 12 juni gok ik dat ik 13 juni een eisprong heb gehad.. dus dan 27 juni. gerekend op de positieve ovulaties van 16 en 17 juni, gok ik vandaag de eisprong dan zou het 2 juli zijn. 
 
Ik zou tot 4 dagen voor 2 juli wachten met testen het kan zijn dat de ovu testen gereageerd hebben op je snelle aanmaak van hcg maar om teleurstelling te voorkomen zou ik daar niet van uit gaan 
 
Terug
Bovenaan