Positieve test, angsten, wat te regelen, eerder een miskraam bij 3 weken zwanger

Dat is denk ik geen fijne benadering geweest voor jou, goed dat je bij die andere vk terecht kon! Ik heb het dus met niemand gedeeld nog, maar denk dat ik het voorzichtig met een vriendin kan delen die nu een baby heeft van 8 maanden ze heeft hetzelfde doorlopen..

Heel herkenbaar, na een miskraam in juni nu (alweer ruim 7mnd) zwanger.
Maar die onzekerheid na de positieve test is heel lang gebleven.
Wel mocht ik voor een vroege echo, waar het kloppende hartje me enigszins gerustgestelde.
Toch blijft er voorzichtigheid, wat wel is afgenomen toen ik ukkepuk begon te voelen.
Nu wroet hij/zij dagelijks flink wat genieten is.

Die eerste wachtweken doorkomen is soms per uur/ dag en elke keer jezelf geruststellen, geen afwijkingen/ bloedingen betekent dat je nog steeds zwanger bent.

Hoi Nie, 
Fijn dat je je kleintje al zo goed voelt! 
Met hoeveel weken had je je vroege echo? Ik heb net gebeld en heb met 7 weken de echo (omdat ik eerder dus miskraam had) ze waarschuwde me wel dat als in het beeld niet iets te zien is dat het dan een inwendige echo kan zijn. Hier heb ik eigenlijk totaal geen zin in ( bij de miskwaam hadden ze ook inwendig onderzocht of alles vanzelf weer schoon was binnen) hoe ging dit bij jou? 

Terug
Bovenaan