Positieve test(en) en eerste tekenen

<p>Hoi allemaal! Wie is hier nog meer (net) zwanger? (3 positieve testen in handen gehad)<br />En wat waren jullie eerste symptomen? <br />Ik ben nu 4 weken en 2 dagen en ben vooral duizelig en heb onwijs zere borsten! <br />ook wel vermoeid. Maar uiteraard super blij (en ook wat angstig) omdat het nog zo pril is. <br />ben benieuwd naar wat jullie ervaren! <br /><br />liefs melanie </p>
 
Hoi Melanie
Ik zit nog op het wachtbankje. Ik lees overal dat het wit vloed een belangrijk teken is of het is gelukt. Heb jij hier een verandering in gemerkt?
 
Gisteren ook positieve test in m'n handen! M'n emoties zijn all over the place, krampen in m'n onderbuik en rond 8 uur 's avonds ben ik intens moe! En als ik de trap op loop, moet ik ineens even uithijgen haha! 
 
Hoi! Ik heb sinds afgelopen woensdag positieve testen, laatste was clear blue digitaal. Zwanger 1-2 ?
ik heb last van misselijkheid en savonds snel moe. Ook mijn borsten zijn al groter.
en die witte vloed klopt niet hoor. Heb ik geen last van, net zoals als normaal. Vorige zwangerschap ook geen last van gehad
 
Hoi hoi! 


@gebruiker 101 ik had wel wat witte bloed. Normaal ben ik wat droger voordat ik ongesteld moest worden en nu had ik tijdens het vrijen opeens heel veel helder vocht en veel meer afscheiding dan normaal. 


gefeliciteerd voor de rest! Het moment om een positieve test in handen te hebben is ongelofelijk :)) ben alleen als de doods dat er alsnog wat mis gaat. 
Ik probeer blij te zijn maar vind het nog veel te spannend. 


liefs melanie 
 
Hebben jullie ook het gevoel dat je ongesteld moet worden? 
Ik heb dat al dagen.. dat is echt beangstigend. De huisarts zei dat het normaal is omdat je baarmoeder wat aan het uitrekken is. Maar het is wel gek
 
Terug
Bovenaan