Positieve test(en) en eerste tekenen

[quote quote=10368572]Hebben jullie ook het gevoel dat je ongesteld moet worden? Ik heb dat al dagen.. dat is echt beangstigend. De huisarts zei dat het normaal is omdat je baarmoeder wat aan het uitrekken is. Maar het is wel gek[/quote]
Dit heb ik ook gehad, spannend hè. Ik zit nu ergens tussen de 5 en 6 weken. Heb helaas bloedingen gehad en daarbij kramp dus vrees voor het ergste. 9 nov voor een 2e echo. Op de eerste nog niets te zien. Ze zegt dat we moeten uitgaan van een MK. Maar wie weet waren we te vroeg met de echo. Ik hoorde ook dat die krampen er bij kunnen horen, hou ook in de gaten of je bloedverlies krijgt. 


vooral in de eerste periode heb je zoveel onzekerheid, samen met je emoties en hormonen is dat geen fijne combi ?
 
Ja ik nu 6 weken zwanger.
Vooral dizzy licht in mn hoofd (lage bloeddruk). Ook zere borsten en menstruatie kramp achtig gevoel hele dag door een beetje. Dat herken ik allemaal ook van de eerste keer.
dit keer klopte dat afscheidings verhaal wel echt bij mij hoor.
moest donderdag ongesteld worden. En liep dinsdags ervoor op t werk schrik gewoon van het gevoel daaronder dacht shit ben t nu ineens mega geworden.
snel naar toilet m, nou hele onderbroek gewoon vol witte vloed.. niet zo fris verhaal maar wel zo afwijkend datik toen al wist; dit keer is t raak. 


en ik moest serieus bijna elk uur naar de wc om te verfrissen zovaak herhaalde het zich nog. Had gewoon maandverband in gedaan ervoor. 
duurde overigens ook maar 1 dag. 
 
Ja iedereen reageert toch anders.. maar ben blij te horen dat dat menstruatie achtige gevoel normaal kan zijn en dat meerdere dit ervaren! 

@gebruiker 1028 wat heftig zeg dat lijkt me heel naar zo een onzekere tijd.. hoop op het goede voor jullie! 


ik krijg 19 november mn eerste echo! Dus super spannend.. dan meer duidelijkheid over of het hartje klopt en of het geen buitenbaarmoederlijke Zwangerschap is enzo. Kan niet wachten! Worden 3 lange weken :p 
 
 
 
Hallo Dames,
 
hoe gaat het met jullie?
 
ik ben zelf 4 wkn en een paar dagen zwanger nu, en ik vind het heel eng. Heb de hele tijd een zere onderrug en een zere buik. En ik wil alles goed doen, ben moe. Maar het lijkt wel alsof het eerst ff moet inzinken voordat ik rust krijg.. hebben jullie tips? 
 
Hoi hoi! 


gefeliciteerd met je zwangerschap! Is het je eerste? 


ik ben zelf bijna 8 weken. Ik had dat het ook.. pas bij de eerste echo kon ik meer genieten. Toen ik het hartje heb zien kloppen en alles! 
dus een aanrader om dat te gaan doen bij 7 weken. 
Verder gaat alles goed, heb amper kwaaltjes tot nu toe :) 
Een hele fijne zwangerschap gewenst! 
 
Hi! Ik ben 4+5 nu. Had 13/11 op zondag mn NOD en toen 1-2 weken op de clearblue digitaal. Nu vanochtend weer de clearblue digitaal gedaan en nog steeds 1-2 weken. Ik hoop dat dit goed gaat want iedereen zit al op 2-3 met clearblue digitaal. Ook ben ik bang dat mn normale test ook wat lichter is vandaag. Had in het begin heel veel klachten nu sinds gister helemaal niks meer. Moet ik mij zorgen maken?
 
Ik ben nu net 5 weken, en ik heb eigenlijk niet echt symptomen. Wat mij wel opvalt is dat ik wat lage rugpijn heb. En soms een wat trekkerig gevoel aan mijn baarmoeder. Toch spannend als je nog geen echo of zo hebt gehad, ik heb wel drie testen gedaan op verschillende dagen en duidelijk zwanger maar ik zal pas gerust zijn als ik het hartje hoor kloppen.
 
Terug
Bovenaan