<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nieuw op dit forum, en nog redelijk overdonderd typ ik ook dit berichtje... vanmorgen namelijk een positieve zwangerschapstest!!</p><p>Omdat het eigenlijk pas onze "eerste ronde" was en ik er ook niet echt in geloofde dat het nu al raak zou zijn, moet ik wel even heel erg wennen aan het idee! Ja, ik ben blij! Maar wow... en nu??</p><p>Ik heb helemaal nergens last van! Gisteren was ik wel met vlagen een beetje misselijk, en mijn vriend grapte "ben je zwanger"?? Omdat ik eigenlijk al verwacht had maandag mijn menstruatie te krijgen.. en ik toch voor de zekerheid wel wilde weten of ik vanmiddag bij de kerstborrel dat glaasje champagne wel kan nemen... vanmorgen dus die test gedaan. En toen stond het daar dus: twee streepjes! <br /><br />Ik heb vanmorgen mijn huisarts gebeld, en voor maandagochtend een afspraak gemaakt. En dan zien we dus wel verder...
<br /><br />Hoe hebben jullie die eerste weken ervaren? En is het gek dat ik nu ook erg overdonderd ben en nog niks voel qua kwaaltjes?? Behalve dat mijn geur wat sterker is... maar niet misselijk, geen pijn in borsten etc... <br /><br />Vraag me wel af hoe ik nu onder die champagne uit moet komen vanmiddag!
Gekke dag! </p>