[quote quote=10146393]Hoi Wila, JamieJW en Gebruiker10097353, dank voor jullie reacties! @Wila; Geen sorry voor je lange verhaal! Fijn juist! En wow, 34 weken, bij jou schiet het al op dus! ? @JamieJW; jij ook gefeliciteerd! En die tip van champagne proosten en mond dichthouden heb ik gisteren op de kerstborrel gebruikt! Werkte prima! Verder iedere keer m’n glas vakkundige ‘weggemoffeld’ en zo dus de dag met alle kerst/kantoor en proostverplichtingen doorgekomen! Toen ik thuis kwam was ik wel kapot! @Gebruiker; hoe ver ben je inmiddels? En ja, die ontkenning van manlief is ook wel herkenbaar! Althans, hij verkeert (ook) nog een beetje in shock! Ik heb vanmorgen contact gehad met een verloskundigenbureau, en op 21 januari a.s. hebben we onze eerste echo.. Vind het spannend! Merk wel dat ik wat emotioneler ben (heb vanmorgen al 3 keer tranen gelaten, haha) en geurtjes!! Overal geurtjes!! Verder had ik vanmorgen ook wel last van hoofdpijn, maar dat is het qua ‘kwaaltjes’ dan ook wel. Merk ook wel dat ik het graag tegen bijvoorbeeld goede vrienden of ouders al zou willen zeggen, maar ben ook nog bang dat het misschien niet goed kan gaan, omdat het nu allemaal ook nog zo ‘ongrijpbaar’ is…. Meiden, ik wens jullie allemaal fijne feestdagen komende week![/quote]Hahaha, leuk om te lezen dat het je gelukt is om het op deze manier door te komen! Graag gedaan voor de tip, ik hoop dat het bij ons ook niet gaat opvallen. Mijn eerste kindje is nu 14 maanden en vanochtend mochten mijn schoonbroer en zijn vriendin oppassen aangezien ik een ochtendje moest werken. Toen ik terug kwam zei mijn schoonzusje ineens: "Ja, Aiden zei vandaag de hele tijd 'baby'. Moet jij ons iets vertellen?" Ik dacht echt s**t whaha. Dus heb het maar even glashard ontkent en gezegd dat ie vast 'boeboe' bedoelde (dat zegt ie tegen de poes). Handig, kinderen die beginnen met praten en alles imiteert wat je zegt... Spannend je eerste echo! Lekker naartoe werken samen. Heel veel plezier deze feestdagen en succes in januari!