<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik schrik me net een hoedje haha. Had maandag en woensdag seks met mijn vriend (maandag was al smiley op ovulatie). Gisteren de hele dag buikpijn en gisteravond deed mijn linkerborst zo'n zeer, dat ik eerst heel lang dacht dat het mijn hart was. Maar was dus mijn borst gelukkig haha. Ik heb sinds vandaag een mini beetje bloed, terwijl ik eigenlijk pas tussen 28-30 ongesteld zou worden. </p><p>Net zag ik bij die linkerborst dat de puntjes daar groter waren geworden. Dus dacht ik: huh, zou het dan? We zitten in onze derde ronde. Aangezien ik toch thuis ben dacht ik.... ik ga gewoon zo'n vervroegde test halen van 6 dagen bij de AH, dat zou precies kunnen. </p><p>Ik doe net die test, volledig overtuigd dat het toch niet zo zou zijn. Is hij echt KNAL-positief. Maar ik moest maar 3 seconden plassen en veegde de test daarom even bij mijn vagina, er zat toen ook een druppeltje bloed aan. Sorry voor deze details. Maar nu moet ik natuurlijk helemaal niet meer plassen haha en ik vraag me af: wat ik net heb gedaan, kan ik daardoor mijn resultaat vervalst hebben? Of ben ik echt zwanger?! Wooow. Ik ben echt in shock haha. En mijn vriend is er niet.</p><p> </p>