Positieve test, kan dit?!

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik schrik me net een hoedje haha. Had maandag en woensdag seks met mijn vriend (maandag was al smiley op ovulatie). Gisteren de hele dag buikpijn en gisteravond deed mijn linkerborst zo'n zeer, dat ik eerst heel lang dacht dat het mijn hart was. Maar was dus mijn borst gelukkig haha. Ik heb sinds vandaag een mini beetje bloed, terwijl ik eigenlijk pas tussen 28-30 ongesteld zou worden. </p><p>Net zag ik bij die linkerborst dat de puntjes daar groter waren geworden. Dus dacht ik: huh, zou het dan? We zitten in onze derde ronde. Aangezien ik toch thuis ben dacht ik.... ik ga gewoon zo'n vervroegde test halen van 6 dagen bij de AH, dat zou precies kunnen. </p><p>Ik doe net die test, volledig overtuigd dat het toch niet zo zou zijn. Is hij echt KNAL-positief. Maar ik moest maar 3 seconden plassen en veegde de test daarom even bij mijn vagina, er zat toen ook een druppeltje bloed aan. Sorry voor deze details. Maar nu moet ik natuurlijk helemaal niet meer plassen haha en ik vraag me af: wat ik net heb gedaan, kan ik daardoor mijn resultaat vervalst hebben? Of ben ik echt zwanger?! Wooow. Ik ben echt in shock haha. En mijn vriend is er niet.</p><p> </p>
 
Hai,
Heb je afgelopen maandag een positieve ovulatie test gehad? Dan zit je nu pas een paar dagen na de eiersprong en zou het nog erg vroeg zijn... maaaar als de zwangerschapstest positief is zou je natuurlijk eerder al zwanger geweest zijn en is daarom wellicht je ovulatietest ook positief uitgeslagen. 
Ik durf niet te zeggen of je je resultaat kan beïnvloeden met hoe je hem hebt afgenomen haha! Was de controlestreep er ook? 
Ik zou toch even wachten tot je weer moet plassen (niet extreem veel water drinken) en dan een nieuwe test doen.
Hopenlijk is die harstikke positief, ben benieuwd!
 
Hoi allemaal, dankjewel voor jullie reacties. Ik heb de ovulatietest pas gedaan op de 19e, misschien dat het inderdaad daarvoor ook al positief was, maar seks hebben we volgens mij echt pas maandagochtend gehad. Of zondag anders. Vind het zelf ook vroeg. 
Nou, ik moest kort geleden dan eindelijk weer plasssen haha. Nu 100% aan de regels gehouden en nog steeds een knalstreep. Op beide inderdaad ook de controlestreep. Ik heb nu de neiging om morgen nog meer testen te gaan doen. Maar voor nu lijkt het dan toch waar!
Morgen nog een test. En daarna zal ik wachten tot na mijn NOD om nog een test te doen. Wat zal ik raar slapen vannacht :).
Ben nu ook wel benieuwd: hoe gaat het bij jullie?
 
Gefeliciteerd!! Dat is nog eens goed nieuws. Je kunt ook de cleurblue met wekenindicator gebruiken. Ik denk dat je toch echt al langer zwanger bent dan! (Gezien als je maandag een positieve ovu test had, dinsdag of woensdag je ei springt en het meestal tussen de 6 a 12 dagen duurt voor er een innesteling is) heb je vorige ronde getest of menstruatie gehad? Wellicht heb je toen een innestelingsbloeding gehad en was je de ronde ervoor al zwanger.
 
In elk geval gefeliciteerd!! ?
 
Dankjewel! Heb de eerste ronde wel getest (toen leek het of ik een innestelingsbloeding had gehad, maar uiteindelijk werd ik volledig ongst en na 10 testen bleef het negatief. Zelfs nog met de dokter over gebeld, maar die zei dat het dan niets zou zijn), de tweede ronde volgens mij niet getest, omdat ik gewoon mijn normale menstruatie had (10 dagen helaas altijd).
Maar goede tip, ik zal morgen de wekenindicator halen. Dat is wel een extra spanningsgraad haha. Dankjewel nogmaals!
 
[quote quote=10471465]Gefeliciteerd!! Dat is nog eens goed nieuws. Je kunt ook de cleurblue met wekenindicator gebruiken. Ik denk dat je toch echt al langer zwanger bent dan! (Gezien als je maandag een positieve ovu test had, dinsdag of woensdag je ei springt en het meestal tussen de 6 a 12 dagen duurt voor er een innesteling is) heb je vorige ronde getest of menstruatie gehad? Wellicht heb je toen een innestelingsbloeding gehad en was je de ronde ervoor al zwanger.
 
In elk geval gefeliciteerd!! ?[/quote]

Dat denk ik dus ook. Had het met mijn eerste namelijk zelfde. Eerst op de testen seks en toen 2 maanden niet getest en wel sex gehad en toen met clearblue getest en was al 3+ zwanger. Bleek dus echt de eerste maand dat niet deed testen voor ovulatie zwanger geraakt te zijn. Toen de cb met weken deed was ik dus al 8 weken zwanger
 
Terug
Bovenaan