Positieve test, kan dit?!

Oef @mamalovestheirboys, dat lijkt me wel extra spannend haha. Je eerste kindje en dan meteen al drie maanden verder. Hoe was dat voor jou? Ik ben net om half acht al naar de AH geweest en plas opgehouden ;). Net getest, nog een keer met een normale AH test en de Clearblue. Zie hier het resultaat.... dus toch echt net zwanger.
Ik heb wat meer gelezen en er zijn dus soms meiden die binnen 4 dagen een innesteling hadden. Donderdag had ik de hele dag buikpijn. Het zou dus betekenen dat maandag idd wel mijn eisprong is geweest, anders zou het niet kunnen. 
Ik heb de dagen ervoor ook niet getest op aankomende ovulatie, dus waarschijnlijk was de LH-piek maandagochtend al aan het afnemen en zat ik vlak voor de eisprong. Ik had de andere twee maanden namelijk meerdere dagen een positieve ovulatietest. Omdat ik die cyclus ongeveer weet, had ik nu maar gewoon 1 dag getest..
En je ziet ook wel aan de testen: met de normale test is het streepje dunner, terwijl de super sensitieve testen van 6 dagen een dikke streep hebben. Anyway, ik vind het zelf ook bizar snel, vandaar dat ik gister ook dit postte.. maar het schijnt dus soms te gebeuren. Nog steeds een beetje in shock. Ik ga zo mijn vriend verrassen.. :).
Thnx girls! En heel veel succes met jullie ronde!!!
 
 
Van harte!! Ja toen ik me eerste echo kreeg bij de verlpskundige was ik al 14 weken. Niks van gemerkt op beetje moeheid na. Ergens wel fijner als dat je heel vroeg weet dat je zwanger bent want dan ben je al door hele lastige fase heen. Met nummer 2 testte ik met cb 9 dagen eerder al positief en toen week later nog een x maar dan duren die 3 maanden echt heel lang.
 
jaa dat is ook weer waar. Als je het vroeg weet, moet je wel nog lang wachten. Dat merk ik zelf nu ook.. 
Ik heb helaas sinds vrijdag elke dag een klein beetje roze bloed verloren (dacht eerst dat het innestelingsbloed was, maargoed het is nu al 5 dagen). Het was echt minimaal, alleen bij het afvegen, dus ik dacht: het zal erbij horen. Maar ben nu toch wel zenuwachtig. Vanochtend kwam er ineens rood bloed en dat was best veel bij, dus deed ik nog een test om te checken of het nog wel ok is, maar de streep is nu lichter. Nog wel echt een streep te zien, maar veel lichter dan de testen op de foto.
Had de eerste dagen ook enorme steken in mijn borsten en continue honger (daarom ging ik testen), maar dat hongergevoel is weg en mijn borsten zijn nog wel gevoelig en tepels anders, maar geen steken meer in gehad. Dus hoop nu maar dat alles goed gaat..
 
Hi meis,
jou verhaal zou mijn verhaal kunnen zijn! 
het vervelende van het vroege testen is dat er nog helaas veel mis kan gaan. 
het beste is je ongesteldheid afwachten en dan gaan testen.. 
Maaaaar een bloeding hoeft helemaal niets te zeggen hoor! Alles kan prima in orde zijn. 
heel stom maar afwachten is het beste.
ik weet niet of meiden het leuk vinden om een groeps app te starten en daar gezellig te kletsen en steun aan elkaar te hebben. 
lieve groetjes 
 
@m28 oh balen zeg, in hetzelfde schuitje dus?! Hoe lang moet jij nu nog wachten?
Ik had een verloskundige opgebeld dinsdag en die zei idd ook als het geen bloeding is zoals een ongesteldheid, het nog niet per se slecht hoeft te zijn. Zij adviseerde me na overleg om een week te wachten nu. Dus maandag ga ik weer testen. Mocht de zwangerschap dan afgebroken zijn, dan zal het hcg tegen die tijd eruit zijn. 
Ik kon het niet laten dinsdag toch nog een test te doen, na het belletje met haar. En wonderbaarlijk was die test weer even duidelijk als op vrijdag. Dus misschien had ik bij die andere veel gedronken, ervoor, ofzo? I don't know. Ik ga het nu in ieder geval dus afwachten. Gelukkig veel te doen. Maar ik lig wel gevloerd met een zware verkoudheid sinds gister (geen corona, vandaag getest). Ik ben eigenlijk nooit ziek, dus wie weet dat het toch nog allemaal goed zit... ik hoop het zo.
Ik begrijp ook helemaal waarom mensen zeggen dat je beter kunt wachten met testen. In principe had ik gister wel al "echt" ongesteld moeten worden. Maar ik snap het punt nu. Ik ging eigenlijk maar gewoon op mijn gevoel af.. had zo'n megahonger en gevoelige borsten, dat ik dacht: hmm. Maarja, dat is dus weg nu, in plaats daarvan heb ik sindsdien 0 honger meer en ben ik ziek haha. Argh. Vanaf nu even afwachten dus.... ik zal het maandag laten weten hier!
Hoe is jouw situatie nu? Sterkte met wachten!
 
Terug
Bovenaan