Positieve test maar 0 symptomen

Hi dames,

Ik had gisteren een positieve test, na 3 jaar proberen voor een kindje! Ik wil zo graag blij zijn. Maar ik voel niks, geen zere borsten, niet moe, niks. Ik wil zo graag iets voelen om de onzekerheid weg te nemen.
Ik doe IVF en van het ziekenhuis moet ik morgenochtend nog een keer testen omdat ik nog geen knaltest had gisteren. Vanochtend waren de testen wel donkerder.
Dit kindje is zo gewenst en daarom ben ik zo bang het te verliezen.
Nog meer dames die geen symptomen ervaarde, maar wel echt zwanger waren?
 
Beste,
Van harte gefeliciteerd! De meeste symptomen komen pas met een week of 5 a 6, omdat er eerst genoeg hcg opgebouwd moet zijn om je bijvoorbeeld misselijk te maken. Er is een vrij nieuw topic: 
https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/zwanger-6wk-geen-symptomen/
Waarin ook wordt gezegd dat je misschien juist blij moet zijn als je geen symptomen hebt. Er is nog tijd zat om ze wel te krijgen, en dan kan het behoorlijk zwaar worden. Maar ik begrijp enorm goed dat het een heel onzekere tijd is. Dat blijft het eigenlijk heg hele trimester, omdat je afhankelijk bent van echos en luisteren naar het hartje om te weten of alles goed gaat. Zodra je de kleine voelt bewegen, krijg je vaker de bevestiging dat het goed zit. Dus tot die tijd: sterkte met de onzekerheid en ik wens je een goede zwangerschap!
 
Ik kreeg ook altijd pas symptomen vanaf een week of 6 en daarna 9 maanden ziek geweest bij de jongste.
Dus geniet er nog maar even van ?
 
Bij de eerste alleen pijnlijke borsten, bij de tweede geen symptomen. Later, vanaf een week of 8 vermoeidheid. Je hoeft geen dingen te voelen om écht zwanger te zijn.. houd moed!
 
@gebruiker bedankt voor de link. Echt hoor als ik niet in het IVF traject had gezeten en een testdatum had meegekregen had ik nu gewoon nog niks geweten. Geruststellend dat ik niet de enige ben.
@Cdvpluijm och dat is wel van het ene uiterste naar het andere uiterste. Ik hoop snel op wat symptomen, maar hopelijk niet 9 maanden ziek zijn. Al teken ik er nu voor als dat betekend dat ik eind nov/begin dec een kindje in mijn armen mag houden.
 
Gefeliciteerd en spannend zeg! Ik ben ook zwanger geworden via IVF en had toen ik positief testte ook geen symptomen, ik had dan ook niet verwacht dat het die keer anders zou zijn dan alle andere mislukte pogingen om zwanger te worden. En ik mocht trouwens pas 12 dagen na de terugplaatsing van een 5 daags embryo testen (bij sommige ziekenhuizen/ klinieken mag het vanaf 10 dagen heb ik gelezen)
De symptomen die ik de dagen na de test kreeg waren ook best vaag. Zere borsten kreeg ik pas vanaf 8 weken ofzo (toen hadden we al een kloppend hartje gezien iig) en misselijk ben ik niet geweest.  
 
Hi!
Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik tot op het laatst geen symptomen gehad, helemaal niks! Alleen rond de 6-7 weken een hele rare extreme honger 's nachts (haha). 
Maak je geen zorgen, al snap ik je gevoel heel goed (die onzekerheid had ik bij hem ook). Er zijn zwangeren die wat dit betreft nooit last krijgen. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
 
@Vis ik heb op dag 8 mogen testen ivm een auto-immuunziekte ziekte en medicijnen die opgehoogd moeten worden binnen 7 dagen. Vandaag weer getest op dag 10 testen lopen mooi op. Was je snel zwanger mer IVF? Dit was onze 4e TP. Ik mag 17 april voor de echo. Ik denk dat ik dan wat meer kan ontspannen.
@BillieJoe bizar toch. Dan was je vast heel blij toen je hem kon voelen?
 
Terug
Bovenaan