Positieve test maar 0 symptomen

@Zusterkaar oohh als je al zo vroeg mocht testen dan snap ik al helemaal dat niks doorhebt hoor, belangrijkste is dat je testen opgelopen zijn! Ohja, en toen ik later wel wat dingen begon te voelen kwam en ging dat ook weer, dus probeer je daar ook geen zorgen over te maken! Ik ben zwanger geworden bij de derde terugplaatsing, inmiddels heb ik een gezonde lieve knapperd van 6 maanden ?
17 april is dan nog ver weg hè, ik hoop iig met je mee dat je dan een mooie echo hebt! 
 
Ik heb vanmorgen weer 2 testjes gewaagd en ik had nu echt 2 dikke knaltesten! Ik voel mij nogsteeds niet zwanger, maar mijn hcg loopt gelukkig duidelijk op. Nu nog die 3 hele lange wachtweken overleven tot 17 april. Dit is nog erger als de wachtweken tot mijn testdatum vrees ik haha.
 
Je kan ook niks zeggen. Ik ben blij dat mijn testen oplopen en dacht dat meld ik. Voel je vooral heel vrij om niets meer te zeggen en dit topic te verlaten . Dat zou mij nog positiever zijn als mijn testen.
 
Gefeliciteerd met je positieve test!! Ik snap je onzekerheid. Na twee miskramen durf ik ook niet meer blindelings op alles te vertrouwen.. eerst zien dan geloven. Vind de reactie van gebruiker dan ook erg flauw.. niks van aantrekken! Hopelijk gaat alles goed en kan je binnenkort genieten van je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan