<p>Hallo Allemaal,<br />Ik heb even een vraagje, sorry als er al meer topics over zijn.</p><p>Ik heb me net getest of ik zwanger ben want ik was niet ongesteld geworden gister. Nu heb ik de urine opgevangen in een bak en 2 testen gedaan, ze zijn allebei positief!<br />Alleen ik ben best verbaasd want ik voel me helemaal niet zwanger en heb totaal geen symptomen.<br />Het enige wat ik heb is af en toe een soort van menstruatiekramp in de onderbuik, maar dit heb ik al 2 weken zo ongeveer....<br /><br />Nu is mijn vraag zullen de testen echt positief zijn? Of is het een vals resultaat, want ik had al ergens gelezen dat zeep resten bijv. ook een positieve test kunnen geven.<br />En mocht het echt positief zijn, zijn de krampen dan "normaal" of is dit een teken dat het fout gaat...<br />Ik ga er deze week nog 1x een doen, als die weer positief aangeeft dan ga ik de huisarts bellen erover.<br /><br />Ergens hoop ik nu echt dat het positief is, want een kindje is zeker welkom! Maar ik kan het gewoon niet geloven dat dit echt de goede uitslag is!<br /><br />Groetjes, Dyra</p><p> </p><p> </p>