Positieve Test, maar totaal geen zwanger gevoel.

<p>Hallo Allemaal,<br />Ik heb even een vraagje, sorry als er al meer topics over zijn.</p><p>Ik heb me net getest of ik zwanger ben want ik was niet ongesteld geworden gister. Nu heb ik de urine opgevangen in een bak en 2 testen gedaan, ze zijn allebei positief!<br />Alleen ik ben best verbaasd want ik voel me helemaal niet zwanger en heb totaal geen symptomen.<br />Het enige wat ik heb is af en toe een soort van menstruatiekramp in de onderbuik, maar dit heb ik al 2 weken zo ongeveer....<br /><br />Nu is mijn vraag zullen de testen echt positief zijn? Of is het een vals resultaat, want ik had al ergens gelezen dat zeep resten bijv. ook een positieve test kunnen geven.<br />En mocht het echt positief zijn, zijn de krampen dan "normaal" of is dit een teken dat het fout gaat...<br />Ik ga er deze week nog 1x een doen, als die weer positief aangeeft dan ga ik de huisarts bellen erover.<br /><br />Ergens hoop ik nu echt dat het positief is, want een kindje is zeker welkom! Maar ik kan het gewoon niet geloven dat dit echt de goede uitslag is!<br /><br />Groetjes, Dyra</p><p> </p><p> </p>

De eerste weken van mijn zwangerschap had ik ook totaal geen zwanger gevoel! Had alleen die menstruatie achtige krampen die jij beschrijft. Als ik niet getest had had ik de eerste weken echt niet geweten dat ik zwanger was.
Ik denk echt dat je testen dus gewoon kloppen, dus bij deze een voorzichtige gefeliciteerd ;)!

De eerste weken van mijn zwangerschap had ik ook totaal geen zwanger gevoel! Had alleen die menstruatie achtige krampen die jij beschrijft. Als ik niet getest had had ik de eerste weken echt niet geweten dat ik zwanger was.
Ik denk echt dat je testen dus gewoon kloppen, dus bij deze een voorzichtige gefeliciteerd ;)!

Gefeliciteerd je bent echt zwanger! Je kan voor de zekerheid clear bleu digital kopen, dat gaf voor mij de echte doorslag. Menstruatie krampen zijn heel normaal heb ik nog steeds, en ben nu 6 weken zwanger. De rest van de kwaaltjes komen later of als je geluk hebt niet?

Dankjewel dames!
Hopelijk hebben jullie gelijk, het zou zo welkom zijn! :)

Ik had er een van kruidvat zo'n casette, omdat ik het niet kon geloven heb ik inderdaad ook een van de clear blue gedaan, die gaf 2-3 weken aan...
maar dit was wel nog met de zelfde urine. Ik weet niet of dat wat uitmaakt.
Vandaag of morgen ga ik voor de zekerheid toch nog maar een testje kopen en dan kijken wat daar uit komt.

Gebruiker10132503, jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap! 

Dat zou ik wel heel leuk vinden, om in die groep te gaan.
Als het allemaal zeker is ga ik me er zeker bij aanmelden!

Ik had 5.5 maand geen symptomen :eek: 
Ik had wel enkele weken voor ik het ondekte zo een vreemd gevoel in mijn buik. Ik dacht dat het mijn darmen waren, spastische darm ofzo. Mijn buik werd hard en ontspande weer, deed helemaal geen pijn. 
Ik was  toch ongerust en besloot naar de huisarts te gaan. Zij voelde aan mijn buik en zag al een vreemde blik op haar gezicht. Even later kwam ze terug met een toestelletje. Ze deed wat gel op mijn buik en bij de eerste aanraking van het toestel meteen een snelle hartslag! 

"Proficiat, JE BENT ZWANGER!!! En ik denk al een maand of 4 zelfs!" zei de dokter. Compleet in shock de dag erna naar het ziekenhuis naar een gynaecoloog die zei "Je bent al bijna 6 maanden zwanger.". 

Spannend hoor! Nu nog maar enkele weekjes en dan is mijn kleintje er :) 

Terug
Bovenaan