Positieve Test, maar totaal geen zwanger gevoel.

Nou dat is dan wel een fijne zwangerschap denk ik zo :)
Ik heb echt mensturatiekrampen dat ik denk van nu ben ik ongesteld maar dan ben ik het dus niet.
Net naar wat komkommer te hebben gegeten ook wat maagzuur, maar geen idee of dat ook een teken kan zijn, of gewoon puur toeval.
Ik wacht nog maar even af deze week, voor ik echt een vreugde dansje doe ;)

Geniet nog van de laatste loodjes en erna vooral van jullie kleintje!

Je bent nog heel pril zwanger, dus dan kan het inderdaad zijn dat je nog niks voelt! Bij mij begonnen de kwaaltjes tussen week 6 en 7 en helaas toen wel volle bak (ik heb bij mijn zwangerschappen last van HG, extreem overgeven en misselijk). Tot week 13 heb ik hier heel veel last van gehad. Ik ben sinds dit weekend aan mijn derde trimester begonnen (week 28 nu, zwangerschap 2) en in het tweede trimester heb ik echt heel weinig kwaaltjes gehad! Behalve een groeiende buik moest ik er echt aan herinnerd worden dat ik zwanger was. Nu begint de slapeloosheid 's nachts en begint de buik toch wel echt in de weg te zitten, waardoor ik weer denk 'o ja'. Dus het kan nog alle kanten op! ;)

P.S. Die krampen horen er helemaal bij. Dat is je baarmoeder die aan het oprekken is. Toen ik zwanger bleek, had ik al een week last van menstruatie achtige krampen, maar geen bloedverlies. De krampen zullen nog wel geregeld terugkomen ivm het groter worden van je baarmoeder. Dus weet dat dit meestal eigenlijk gewoon erbij hoort!

Allereerst van harte gefeliciteerd.
Weetje, iedereen heel veel mensen vragen ook, ben je dan niet misselijk, voel je je goed? Voor mijn gevoel wordt er hier best de nadruk gelegd in de eerste weken. Dat je bijna gaay twijfelen of je wel echt zwanger bent en dat je wel ergens last van moet hebben. 
Ik ben nu 15 week en heb ook nergens last van.. niet te onzeker zijn, als je al 3 testen hebt gedaan lijkt het me een beetje onnodig om nog 1 te doen. Je kunt de verloskundige gelijk bellen in plaats van de huisarts om een afspraak te maken. Je huisarts wordt dan automatisch op de hoogte gebracht. 

vandaag met de verloskundige gebeld.
Over 2,5 week een afspraak staan!
Ik ben zo benieuwd en kan het nog steeds niet geloven, waarschijnlijk pas als ik de echo heb gehad dat het me pas echt doordringt dat er een lief klein wondertje in mijn buik zit!
Nog wel veel krampen, maar de verloskundige liet inderdaad weten dat dit heel normaal is omdat de baarmoeder ruimte aan het maken is.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!

Ik denk dat je gewoon lekker zwanger bent. Ander halve week geleden heb ik positief getest en ik herken mezelf goed terug in jouw verhaal. Ondertussen ben ik 5 weken zwanger en voel ik me meer ongesteld dan zwanger. Maar iedereen heeft het erover dat de symptomen vanaf week 6 a 7 komen omdat je hcg hard omhoog gaat. Dus geniet nog even van het symtoomvrij zwanger zijn ;)

allereerst, gefeliciteerd met je zwangerschap Seerte!
Ik ben ook op ong. 5 weken geschat nu, binnenkort naar de verloskundige om te kijken hoever het precies is.. Ergens weet ik ook wel dat we boffen zonder al te veel symptomen.. maar dat maakt het ook gelijk heel onwerkelijk ergens, alsof de 4 testen allemaal vals positief zijn, haha!

Ik heb ook hele tijd erge krampen, dat ik denk ik word ongesteld.. maar dat komt dan niet. vandaag heb ik helemaal nog geen krampen gehad en had ik straks witte propjes bij de urine... nu ben ik bang dat ik dadelijk een miskraam heb gehad, ik heb hier net een topic over gemaakt, kijken wat dit geweest kan zijn.... Ben er best wel mee bezig nu.

Geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan