positieve test!! maar..wel met predictor

Dat meen je, wat een goed nieuws. Hopen dat het goed gaat en dat je over 8 maanden een klein kindje in je armen hebt.
Laat je morgen even weten of je weer positief test?
Wenser

Lieve meiden,

Dank jullie voor jullie berichtjes!
Heb net getest.met kruidvat en ja hoor 2 dikke strepen.
Normaal moet je blij zijn, maar dat kunnen wij nog even niet. Tuurlijk wel dat we zwanger zijn, masr veel te bang dat het weer mis gaat of nog erger weer een bbz....
De angst zit er goed in, en dat terwijl dit onze droom is....pfff

@nica, zit nog net in de april moeders 29april..

Hoop voor jullie ook op goed nieuws!

Liefs

Ik snap je angste hoop dat je snel een echo mag krijgen en dat de bbz word uitgesluiten dat is dan al 1zorg minder

hi, van harte gefeliciteerd helemaal te gek!!!

hoop dat je ongerustheid snel weg genomen kan worden, of iig verminderd kan worden..
op naar een mooie baby :)

Ik begrijp je angst maar wat ontzettend super dat je een positieve test hebt!

Bel naar de vk en gezien jou sitiatie krijg je vast snel een echo om te kijken of alles goed is.

Probeer te genieten, als het misgaat heb je dit helaas niet in de hand hoe moeilijk dat ook is.

Thx lieve meiden!

@beauty, ik bel morgen de gyn. Sta daar onder behandeling en krijg door mijn bbz een vroege.echo met 6weken....

Genieten probeer het, maar.dat.kunnen we denk ik pas echt.als we nu bewijs hebben dat.het.goed zit. Ben bang dat we.teveel hebben meegemaakt.om er nu onbevangen in te staan...

Hoop voor jullie ook op super goed nieuws!!!

Wat een fijn bericht. Fijn ook dat je al snel een echo krijgt. :) Logisch dat je nu nog even niet onbevangen bent, maar hopelijk ben je dadelijk wel onbevangen als het bewijs er is.
liefs,

Terug
Bovenaan