Positieve test na IUI: ZWANGER

he julia

gefeliciteerd meid. hoeveel ronder iui heb je gehad en hebben jullie hormonen gebruikt. ik ben even benieuwd want ik wil alleen nog maar iui gaan doen als ik na de inseminatie pregnyl mag spuiten.
we gaan nu voor iui 4 of stappen over naar ivf.

geniet ervan meid het is je zo gegund

x kim

Dank je wel! Ik vind het allemaal nog wel heel spannend. Ik voel verder niks en dan ga ik soms wel eens twijfelen, maar dan denk ik er maar aan dat we niet voor niks 3 zwangerschapstesten hebben gedaan en alle 3 positief.

@hummer
Het is bij ons dus gelukt bij de 2e IUI behandeling. Had 2 of 3 eitjes dus heel spannend allemaal. Heb ook hormomen moeten spuiten, Puregon en Pregnyl voor de eisprong. Heb dus NA de inseminatie geen pregnyl meer hoeven te spuiten.

Succes voor iedereen die nog niet zwanger is! Hoop zo dat jullie allemaal snel mogen volgen!

Groet,
Julia

Hoi Julia,

Wat ontzettend goed nieuws! Gefeliciteerd.
Ik heb afgelopen donderdag mijn 2e IUI gehad dus hoop uiteraard op het zelfde positieve nieuws!
Had jij na je IUI nog klachten zoals drukkend gevoel in de onderbuik? Zegt misschien helemaal niets maar ben benieuwd.

Groetjes

Hoi DD84,

Ik heb beide keren geen klachten gehad na de IUI. Ik had vorige week wel gewoon weer de normale klachten (onder in de rug, gespannen gevoel in mijn buik) dus ik had een menstruatie verwacht.

Wens je heel veel succes, hopelijk is het bij jullie nou ook raak! Weet je hoeveel eitjes er zijn? Bij ons was het de eerste keer 1, de tweede keer hadden we er 2, mogelijk 3. Bij de 2e IUI is de dosering hormonen ook iets verhoogd.

Groet
Julia

Hallo allemaal,
Ik heb hier ook even een succesverhaal!
Bij ons is het de 1e iui gelukt!!
Ik weet het net en voelde me al knettersmoe ik denk dag 15 nog jiet ongesteld ik ga testen en ja hoor een dikke positieve test!
Ik ben vrijdag de 13 e geinsemineerd kan je nagaan hoeveel hoop er voor jullie is!
Gekheid, nu een spannende tijd tegemoet...maar na 2,5 jaar ben ik oprecht blij heeeel voorzichtig dan...
Liefs esther

Terug
Bovenaan