Positieve test

Hoi!
Vanaf oktober ben ik gestopt met de pil..
Momenteel ben ik 5/6 dagen overtijd, maar de laatste dagen had ik erg last van behoorlijke (menstruatie)krampen, dus ik vermoedde dat ik gewoon ongesteld zou worden. Maar het bloedden bleef uit.
Dus vanmorgen een test gedaan. En ja! Een + !
Maar... ik durf niet zo goed blij te zijn, want kloppen die erge krampen wel? Is dat geen teken van een miskraam of bv een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Of zijn die krampen (bij vlagen) normaal en kan ik gerust zijn?

Had ook krampen hoor! Nu nog steeds af en toe en ben nu al 23 weekjes dus het hoort er gewoon bij. Maar het blijft natuurlijk wel spannend vooral de eerste periode.

Gefeliciteerd!!  

Ik ben nu 8 weken en heb nog steeds krampen. Ook wat bloed verloren in conbinatie met krampen dus ik was erg bang dat het fout zat. Daarom gisteren een extra echo gehad, en alles was goed! 

De krampen zijn niet gek, je baarmoeder gaat oprekken. 
Gefeliciteerd!

Oh ik ook gister positief getest en ben nog heel zenuwachtig erover.. Vanmorgen nog maar 1 gedaan om het echt zeker te weten haha. Ik heb ook kramp en ben dan ook echt nu al bang dat er van alles mis kan gaan. Dus het blij zijn moet denk ik nog een beetje groeien? 

Ik wil voor de zekerheid over een paar dagen ook nog de test herhalen. Ik had verwacht dat ik echt alles bij elkaar zou gillen van blijdschap als ik eenmaal een positieve test zou hebben, maar eigenlijk ben ik alleen maar onzeker en bang dat er toch wat fout is/gaat. 

Ik had ook krampen net of het leek dat ik ongesteld  ging  worden en teste ook positief nu inmiddels  8 weken en het 2 dagen zwanger  ik hebde dag  erna nog  een clear blue gehaald  met hoeveel weken en toen geloofde  ik het wel

Ik geloof het ook nog niet helemaal. Ik heb al sinds zaterdag precies de krampen die ik ook heb wanneer ik ongesteld ben. 
Verder merk ik wel dat ik regelmatig een beetje misselijk ben en sinds gisteren ook zo nu en dan hoofdpijn. 
Dus die krampen horen er gewoon bij? Voelt echt precies hetzelfde als wanneer ik ongesteld bent. Zo raar! 

Gefeliciteerd!
Ik ben nu 5 weekjes en 1 dag en ik heb ook 'menstruatie'krampen, ik dacht namelijk ook dat het niet gelukt was zwanger te worden en dat ik gewoon keihard ongesteld zou worden. Mijn borsten doen pijn, mijn baarmoeder krampt en ik ben zo emotioneel als wat.. En nu ook veel speeksel sinds vanmorgen, heel raar. :p

Terug
Bovenaan