Positieve test

Jullie berichten stellen mij gelukkig wel wat gerust, het zal wel goed zijn dan :) 
Maar hoe weet ik nu hoelang ik al zwanger ben? Want met 8 weken kan je een eerste echo krijgen, maar moet ik die 8 weken rekenen vanaf mijn laatste menstruatie of vanaf de eisprong?

De eerste dag van jouw laatste menstruatie, is de dag dat ze beginnen met tellen. Mijne was 16 Januari, dus gisteren was ik dus 5 weken zwanger. Terwijl het eitje eigenlijk pas 3 weken bevrucht is. :) 

Ik had extreme krampen! Ik lag er helemaal krom van. Bij m’n eerste zwangerschap had ik dat ook, wat vervolgd werd met bloedverlies, toen kreeg ik een miskraam.
nu had ik het ook de eerste weken na de test, ik meteen zorgen maken. Maar na 2 weken is dat weggetrokken en ik heb nu al 3 goede echo’s gehad en een kloppend hartje gezien!
Volgens mijn vk reageert het ene lichaam extremer op een zwangerschap als een ander en zolang ik geen bloedverlies had hoefde ik me geen zorgen te maken! 

Ik heb die krampen ook gehad, komt omdat je baarmoeder gaat rekken..

ik heb inmiddels een gezonde zoon van precies 4weken in mn armen liggen

geniet ervan dames :)

Reageer even op de dames die zich druk maken, zo was (nog steeds een beetje) ik ook in het begin ;)
Ik had zo een mega gigantische buikpijn dat ik in een bolletje op de bank lag te wiegen en ik ben totaal niet kleinzerig.
Je baarmoeder rekt in het begin snel en veel op, de nesteling is constant bezig en je darmen gaan 'stil' liggen en dat geeft ook veel steken.
Inmiddels bijna 11 weken en gelukkig niet die erge pijn meer. Nog wel af en toe wat krampen en banden die aan het oprekken zijn maa dat hoort er bij.

Het begin lijkt jaaaaaren te duren en ja, het is normaal wanneer je je elke dag druk maakt om de kleine uk. Aanstaande vrijdag hebben we alweer de termijnecho en kun je de kleine zien 'zwemmen' ;)
Probeer er van te genieten dames :)

Hier ook af en toe wat krampen. Denk maar zo: er is natuurlijk ook vanalles gaande daar!

Vanylla, dan zullen we op dezelfde datum uitgerekend zijn. Zelf op 16 januari een miskraam gehad en zojuist de eerste echo gehad omdat ik gewoon niet kon geloven dat het meteen weer raak was.
Maar gefeliciteerd allemaal! 

Ohh wat gaaf! Kon je al iets zien? Hihihi ik ben zo benieuwd!! Op dit moment heb ik flink wat steken aan de linkerkant. Maar probeer me rustig te houden en te bedenken dat dit normaal is. Mijn 1e zwangerschap dus ik weet niet wat wel en niet goed voelt.

He dames hier vanmorgen en vanmiddag ook een positieve test allen blijf oud bloed verliezen al dagen ik vind het hierdoor erg moeilijk om blij te zijn ben toch echt wel een beetje bang. Dit was voor ons poging 10 dus had gedacht dat ik bij een positieve test door de dolle heen zou zijn maar ik vind dit erg moeilijk. Heeft iemand hier ervaring mee? En voor de andere dames allemaal van harte gefeliciteerd!!

Terug
Bovenaan