Positieve test

Ja super leuk! Ik kan niet wachten tot mijn vriend thuis is vanavond, hij wilt zo graag papa worden! En voor alle meiden die gestopt zijn met de pil en zich hier onzeker over voelen, ik raad aan het wel gewoon te blijven proberen! Je weet maar nooit dus ?
 
[quote quote=10163273]Ik ben net snel naar de supermarkt gehold voor een clearblue digital en ik ben al 3+ weken zwanger. Dit terwijl ik 2 weken geleden nog een test heb gedaan, alleen niet met ochtend urine.[/quote]
Precies! Afspraak maken met de vk en je vriend daar misschien mee verrassen? Ik wens je een voorspoedige zwangerschap! 
 
 
Het kan wel kloppen dat je 2 weken geleden nog negatief testte. 
Je zit nu op 3+ weken, volgens clearblue. Clearblue bedoelt daarmee 3+ weken na je eisprong. Dus dan ben je al 5+ weken zwanger ;). Want we tellen de 2 weken vóór je eisprong daar bij op. 2 Weken geleden zat je misschien nog maar 1 week na je eisprong en dan test 99% van de dames nog negatief. Misschien was je toen ook al wel meer dan 2wk na je eisprong hoor, sommige dames testen gewoon nog niet positief 2 weken na hun eisprong (de dag waarop je doorgaans je menstruatie verwacht). Maar meest aannemelijk als je 2wk geleden nog negatief testte is denk ik dat je nu tussen 5 en 6 weken zwanger bent. 
Spannend dus! Een echo kan misschien meer duidelijkheid geven over hoe ver je bent. Snel bellen die vk! 
 
Enne, gefeliciteerd natuurlijk!
 
Ja zeker ga ik doen dankjewel! Had inderdaad dat niet verwacht! Ik heb voor mijn vriend een leuk cadeautasje met baby sokjes waarop staat “i love daddy” in de sokjes zit de clearblue test! Heb zin in vanavond hahaha 
 
Terug
Bovenaan