Positieve test

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Na 4 dagen over tijd te zijn vandaag toch maar een test gedaan. Deze is hartstikke positief maar toch vertrouw ik het ergens niet. We zijn in juni 2018 gestopt en het wilde maar niet lukken maar nu is het dus gewoon postief. Wat denken jullie is de test betrouwbaar? Ben zo bang dat ik toch nog ongesteld ga worden, heb last van buikkrampen en gevoelige borsten maar las ook dat dit zwangerschaps symptomen zijn. Durf nog niet dol gelukkig te zijn.</p><p> </p><p>Groetjes </p>

Hi, een positieve test is een positieve test! Gewoon even contact opnemen met de vk voor een eerste echo.. in idergeval gefeliciteerd! 

Positief is positief! Gefeliciteerd! Ik zou even contact opnemen met de verloskundige. Gewoon genieten tot in hoeverre het kan..
Deze tijd is gewoon erg spannend.. Maar als je je nu druk maakt en nare dingen gaat voorstellen en je krijgt inderdaad een miskraam beleef je het 2x!

Zo herkenbaar!! Ik was ook 4 dagen overtijd, deed een test en geloofde het niet ?
Ik ben gestopt met de pil mei 2018 en teste 17 maart dit jaar positief. Dus bij jou ook 10 maandjes geduurd dus? 
Ik vond het ook ongeloofwaardig. Ik deed later nog twee testen en die knalden beide positief. 
Nu ben ik 9weken en 4 dagen zwanger en kan het nog niet geloven hoor. Waarschijnlijk is dat gewoon normaal gevoel. Vooral als je het al een tijdje aan het proberen bent! Misschien later nog een test doen gewoon voor je gevoel? En zoals de meeste zeggen, een verloskundige bellen ?

Gefeliciteerd meid! 

Oh en trouwens die menstruatie achtige buikkrampen had ik een week voor mijn nod en tot aan 6 weken zwangerschap. En laatst ook weer van die krampjes. Verloskundige zei me dat het de baarmoeder is die aan het oprekken is. 

Hallo, 
Hier ook de zelfde situatie. Wij zijn nu 8 maanden bezig en ook al bij de huisarts geweest voor een spermaonderzoek. Blijkt dat het niet van zulke goede kwaliteit is dus zijn we doorgestuurd naar de gynaecoloog. Deze week krijgen we een datum voor de intake. 
Ik ben onregelmatig ongesteld en zit nu op dag 30 dus niks geks.. maar aangezien we zo een feestje hebben, ik wel van een biertje hou en de bruine afscheiding van afgelopen week niet doorzet dacht ik laat ik toch maar even testen voor de zekerheid.. eerst eentje van Sensitest. Een benoeming licht streepje maar dacht misschien zie k het niet goed. Nog een keer geplast en nu de clearblue digitale geprobeerd. Wat gaf die aan; zwanger 1-2!! 
Omdat ik niet echt een eisprong heb kunnen vinden met de eisprong en het nieuws van het verminderde zaad had ik er niet meer op gerekend deze maand. Is zwanger 1-2 betrouwbaar? Kan t niet geloven :)!! 
Ben heel benieuwd! Groetjes!

Hey Kleintje.. als de test zegt dat je zwanger bent, ben je gewoon zwanger! En 1-2 weken betekent dan eigenlijk 3-4 weken. Omdat de test rekent vanaf de bevruchting. Gebaseerd op: Zwangerschapsduur bepaald door de huisarts (bij een cyclus van 28 dagen)
Las ik hier: https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/125823-hoe-lang-zwanger-clearblue-digital-zwangerschapstest.html

Dus gefeliciteerd!! 

[quote quote=10193182]Zo herkenbaar!! Ik was ook 4 dagen overtijd, deed een test en geloofde het niet Ik ben gestopt met de pil mei 2018 en teste 17 maart dit jaar positief. Dus bij jou ook 10 maandjes geduurd dus? Ik vond het ook ongeloofwaardig. Ik deed later nog twee testen en die knalden beide positief. Nu ben ik 9weken en 4 dagen zwanger en kan het nog niet geloven hoor. Waarschijnlijk is dat gewoon normaal gevoel. Vooral als je het al een tijdje aan het proberen bent! Misschien later nog een test doen gewoon voor je gevoel? En zoals de meeste zeggen, een verloskundige bellen Gefeliciteerd meid![/quote]

Dankjewel! Best toevallig niet? Allebei na 4 dagen. Bij ons heeft het inderdaad ook 10 maanden geduurd, soms denk je dan dat je de enige bent waarbij het niet direct lukt dit had ik dan ook nooit verwacht. Deze 1ste was hartstikke positief! Ga morgen een cb test halen, stom dat het paasweekend is anders had ik er een paar gehaald kan het nog steeds niet geloven. Ben er nu wel wat rustiger onder. Dinsdag de verloskundige even bellen, kun je hier direct naar toe bellen of gaat dit via de huisarts? 
Jij ook gefeliciteerd! 

Terug
Bovenaan