[quote quote=10193182]Zo herkenbaar!! Ik was ook 4 dagen overtijd, deed een test en geloofde het niet Ik ben gestopt met de pil mei 2018 en teste 17 maart dit jaar positief. Dus bij jou ook 10 maandjes geduurd dus? Ik vond het ook ongeloofwaardig. Ik deed later nog twee testen en die knalden beide positief. Nu ben ik 9weken en 4 dagen zwanger en kan het nog niet geloven hoor. Waarschijnlijk is dat gewoon normaal gevoel. Vooral als je het al een tijdje aan het proberen bent! Misschien later nog een test doen gewoon voor je gevoel? En zoals de meeste zeggen, een verloskundige bellen Gefeliciteerd meid![/quote]
Dankjewel! Best toevallig niet? Allebei na 4 dagen. Bij ons heeft het inderdaad ook 10 maanden geduurd, soms denk je dan dat je de enige bent waarbij het niet direct lukt dit had ik dan ook nooit verwacht. Deze 1ste was hartstikke positief! Ga morgen een cb test halen, stom dat het paasweekend is anders had ik er een paar gehaald kan het nog steeds niet geloven. Ben er nu wel wat rustiger onder. Dinsdag de verloskundige even bellen, kun je hier direct naar toe bellen of gaat dit via de huisarts?
Jij ook gefeliciteerd!