POSITIEVE TEST!

Ha meiden,
Nou bij de HA geweest. Ik hoe me nergens druk over te maken. Die pijn kan heel normaal zijn bij een zwangerschap en is heel persoonlijk. Waarschijnlijk houd het over een paar weken op. Het komt dus neer op bandenpijn. Ik ben dus echt gewoon zwanger. Het is alleen niet duidelijk wanneer mn laatste echte menstruatie was. Ik mag dus DONDERDAG al voor een echo. Dan weet ik meer. Echt super!
Liefs Remy

Hey !
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat spannend zeg, donderdag al een echo...Geniet ervan.
Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe en een wolk van een baby over 9 mnd.
Groeten van Miena.

hoi remy

nogmaals van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
donderdag al de eerste echo!! laat je iets horen?
ik wens je een fijne zwangerschap!
hopende tot gauw op het volgende forum.

groetjes bianca

Ha lieve meiden,
nou vandaag mn eerste echo! Was best een beetje nerveus. Het was puur een termijn echo en omdat ik zoveel pijn heb vanaf 3 sept even kijken of alles op het juiste plekje zit.
Nou dat zat het hoor.
Ik ben nu precies  5 weken en drie dagen. Uitgerekend op 21 mei 2007!
Je kon nog niet zo goed iets zien. Een mooi vruchtzakje met daar in een streepje en een piepklein (kleiner dan rijstkorrel) rondje. Dat was gewoon mn kindje! Echt bijzonder en raar om te zien.
Wel vervelend was dat mn baarmoeder heel erg laag ligt. Dus met een gewoon echoapp. kon hij nix zien. Dus het moest even inwendig gebeuren... nou ja, heb ik dat ook alvast gehad. Zal er aan moeten gaan wennen dat er mensen op dat gebied aan me gaan zitten.

Iedereen veel succes en geluk!
Liefs Remy

Whoooooooeee!!! Gefeliciteerd!!!! ga er van genieten!!!

Liefs Ikk!

Terug
Bovenaan