Positieve verhalen gezocht HSG

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi meiden, ik heb vorig week een HSG onderzoek gehad. Het was geen pretje maar de vloeistof liep gelijk door mijn eileiders dus het was zo gepiept. Het contrastvloeistof wat ze hebben gebruikt is op olie basis. De gynaecoloog gaf aan dat dit een positieve werking heeft op de vruchtbaarheid. </p><p>Wie van jullie heeft ook een HSG gehad? En zijn jullie hierna snel zwanger geraakt? Wij zijn nu bijna 1,5 jaar onderweg, dus ik hoop heel erg dat ik aankomende maanden een positieve test mag vast houden. </p><p>Liefs</p>

Ik heb begin februari vorig jaar hag onderzoek gehad, en 18 mei had ik een positieve test in handen :)  nu 37 weken zwanger! 

Hoi Sylvia, wauw wat super zeg! Mooi om te horen. ☺️ Bedankt voor je berichtje!

Ik heb in juni HSG gehad. Gelijk de eerste ronde erop (10juli) zwanger! wel icm gonal f en pregnyl. Maar ook wij waren al 2,5 jaar bezig. Dus voor mij heeft die HSG goed geholpen! Succes

Ik heb in juni HSG gehad. Gelijk de eerste ronde erop (10juli) zwanger! wel icm gonal f en pregnyl. Maar ook wij waren al 2,5 jaar bezig. Dus voor mij heeft die HSG goed geholpen! Succes

Wauw wat moet dat geweldig zijn naar 2,5 jaar! Gefeliciteerd! Bedankt! :)

Ik was de 3e ronde na hsg onderzoek zwanger. Eerste twee rondes had ik medicatie wat niet aansloeg, 3e ronde had ik gonal f en ovitrelle. Die ronde was het raak. 
Welke medicatie gebruik jij Katiee? Ik ben zelf wel heel positief over de injecties. De pillen deden bij mij niks.. 

Hoi Silvia, wat fijn dat je zwanger bent geworden! Gefeliciteerd! Ik zelf gebruik geen medicatie. Er is bij mij en mijn man ook geen oorzaak gevonden wat het zwanger worden zou moeten belemmeren. M’n eileiders waren ook toegankelijk tijdens het HSG onderzoek. Waarvoor kreeg jij de medicatie? :)

Terug
Bovenaan