Positieve verhalen gezocht HSG

Ah oké! Ik heb pcos, waardoor ik nauwelijks zelf een eisprong heb, vandaar de medicatie om dit op te wekken. Maar als je wel een goede eisprong hebt, is dat natuurlijk niet nodig! Hopelijk geeft het hsg onderzoek toch net het zetje om zwanger te raken voor jullie! 

Jaa dat hoop ik ook! Alles is goed maar het wil maar niet lukken, is best frustrerend. Hopelijk heeft het hsg een positieve invloed op het zwanger worden. ☺️

Hai hai,
Ik heb vanochtend een hsg onderzoek gehad. Ik was redelijk zenuwachtig , maar dat was achteraf niet nodig geweest omdat het enorm meeviel. Maar dat is bij elke vrouw verschillend.
Wat de gyn mij vertelde is dat het je vruchtbaarheid vergroot vanwege het “ schoonmaken” van je eileiders. Ze zei dat het deze huidige cyclus lastiger wordt. Maar dat ik bij de vlg cyclus meer kans heb om bevrucht te worden.
Dus ik houd nu bij wanneer ik vruchtbaar ben en dan..nou ja je weet wel;). Niet echt romantisch maar ja. Dus het is ook maar afwachten. Ik had ook liever ook zwanger geworden zonder allerlei onderzoeken. Overigens ben ik blij dat het er is, want dat zou helemaal frustrerend zijn.
Ze gaf aan om het een tijd te proberen en als het dan nog niet lukt, dan het vlg stadium in. 
Wat ik je kan aanbevelen is om leuke dingen te blijven doen , ook met je partner, ff weg. Laat het niet je leven beheersen want dat geeft stress en van stress word het nog lastiger. Veel succes!! 

Terug
Bovenaan