Positieve zwangerschapstest 2dagen later negatieve test

<p>Hiii,</p><p>Zondag heb ik een early test gedaan. Was ligt positief. Maandag een van de kruidvat ook positief ik wilde weten hoeveel weken dus deed daarna de clear blue daarop stond zwanger 1-2 weken. Vandaag wilde ik er een doen om aan mijn ouders te laten zien in een grappig cadeautje. Test ik ineens niet zwanger ook die van clear blue...</p><p>ik weet nu niet meer hoe het zit..</p><p>Meiden die dit hebben mee gemaakt?</p><p> </p><p>Liefs</p>

Niet zo leuk om te horen, maar ik denk meteen miskraam. Ik hoop het niet voor je. Het enige dat je kunt doen is afwachten en over een paar dagen nog eens testen. 

Ik herken het wel, helaas. Was toen een vroege miskraam. Als ik niet vroeg getest had, had ik het nooit geweten.

Helaas heb ik dit ook gehad en kreeg ik een aantal dagen later een miskraam. Ik zou het even een paar dagen afwachten en anders even de huisarts bellen. Sterkte !

Helaas komt dit mjj ook heel bekend voor. Ik heb dit wel 6x achter elkaar gehad … alle 6x toch gaan bloede 4x 3a4 dagen later en 1x een week later en 1x 2 weken later. Ook een miskraam gehad met 12 weken. maar geef de hoop nooit op?. Test over een paar dagen weer. Succes

Terug
Bovenaan