positieve zwangerschapstest... en nu?

Hoi aanstaande moeder!
Spannend he!!!
Ik zou als ik jou was gewoon morgen de verloskundige bellen.Telefoonboek, of 'verloskundige' en je woonplaats googelen, krijg je vast 1 of enkele praktijken.Het lijkt vroeg om nu al te bellen maar je bent waarschijnlijk niet de enige die zwanger is in jouw buurt, en bedenk, hoe verder, dus langer je zwanger bent, hoe vaker/ regelmatiger je moet komen dus zo'n praktijk heeft het vaak heel druk.En als je zelf ook nog iets van invloed wilt hebben op de dag en tijdstip van je 1e afspraak zou ik lekker morgen bellen.
Verders bestaat je 1e afspraak inderdaad uit een kennismaking met veel vragen over je medische verleden.Je krijgt veel info.
Wat je nu alvast kan doen tot  je 1e afspraak bij de verloskundige  is rondneuzen op internet (bijv. hier bij jonge gezinnen of www.babybytes.nl) naar een lijstje van voedsel wat je nu even niet moet eten.
En er zijn zat tijdschriften en magazines zoals 'Ouders van nu' en 'Kinderen'.Lekker voor op de bank!
En probeer vooral ontzettend te genieten, want nu lijkt het lang 9 maanden, maar het is echt zo voorbij!!
Succes!
Groetjes Roos.

hoihoi
vandaag naar de huisarts geweest...
ben blij dat ik gegaan ben... hij heeft me veel tips enzo gegeven...
ook heeft hij me andere medicatie voorgeschreven.. omdat die wie ik nu had het niet bekent was of die schadelijk kon zijn voor het kindje...
al mijn vragen kunnen stellen...
heb nu veel meer rust... vanavond met mijn vriend (prinsessen)champange gedronken om te beginnen met genieten... allemaal boeken over zwangerschap gekocht...
liefs Femmy

quote: femster reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2009 20:58:02'));

hoihoi
vandaag naar de huisarts geweest...
ben blij dat ik gegaan ben... hij heeft me veel tips enzo gegeven...
ook heeft hij me andere medicatie voorgeschreven.. omdat die wie ik nu had het niet bekent was of die schadelijk kon zijn voor het kindje...
al mijn vragen kunnen stellen...
heb nu veel meer rust... vanavond met mijn vriend (prinsessen)champange gedronken om te beginnen met genieten... allemaal boeken over zwangerschap gekocht...
liefs Femster

Goed zo!Wat een mooi bijna symbolische dingen heb je ondernomen om je zwangerschap in te luiden!!!
En over een paar maaandjes duik je gewoon 'es een Prenatal oid in, daar gaan je hormonen!!!!Lekker shoppen, lekker   lezen over je kindje in wording, lekker genieten!
Succes!
Groetjes Roos.

quote: miss mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2009 22:25:33'));

En over een paar maaandjes duik je gewoon 'es een Prenatal oid in, daar gaan je hormonen!!!!
Groetjes Roos.

de prenatal... daar ben ik al wezen shoppen  
mijn schoonzus is over 2 weken uitgerekend.... goed excuus op babydingen te gaan kijken... we moeten toch een kraamkado voor haar uitzoeken...

Hoi Femster!

Van harte gefeliciteerd!
Ik ben ook zwanger voor de eerste keer en zat ook zo bom vol vragen!
Ik heb direct dezelfde dag de huisarts gebeld en hij heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis voor een termijnecho omdat we niet konden bepalen hoe lang ik zwanger was. Mijn laatste menstruatie was toen 2 maanden geleden namelijk.
en vanaf dat punt heb ik alles maar op me af laten komen. heb me aangemeld bij een verloskundige en zij helpt me op tijd de juiste stappen te ondernemen.
de tijd gaat inderdaad zooooo snel dus optimaal genieten :D
kan me nog heel goed herinneren dat ik dacht...5weken??????? da's kort.....nu zit ik alweer op de 15.

liefs Sas

Terug
Bovenaan