Positieve zwangerschapstest geen symptomen

<p>Hallo, </p><p>Ik heb van de week een positieve zwangerschapstest (3 zelfs haha) maar ik heb behalve af en toe wat krampende pijn in mijn baarmoeder geen enkele klachten. Volgens mijn berekening zou ik nu 5 weken zwanger zijn. Ik maak me nu een beetje zorgen of wel alles goed is omdat ik voor de rest totaal niets voel. Heeft iemand hier ervaring mee? </p>

Hahaha je verhaal komt overeen met de mijne..ik ben nu wss 5 weken. En heb ook eigenlijk geen klachten ik merk wel eens dat m'n bh  wat strakker zit en meer plassen. Maar meer eigenlijk niet.. Maakt je nogal onzeker ja. 24ste de 1ste echo tot die tijd ga ik er maar vanuit dat geen bloed goed is ;) 

Ik ben nu 14.5 week, maar ik had ook geen symptomen hoor. Dacht namelijk echt dat mn menstruatie door zou komen, maar dat bleek niet het geval. De vorige keer in april, was wel een bbz, wist ik al dat ik zwanger was voordat ik een test deed zoveel symptomen dat ik had. Nu heb ik alleen in week 7 8 9 zere tepels gehad en ik wilde veel eten de hele dag door of buikpijntjes. Maar van mn buik was sporadisch. Het is dat ik nu wat voel in mijn buik, lijkt op bewegen en ik word wat dikker maar anders zou ik nog niet zeggen dat ik zwanger ben. Dus geen zorgen en geniet ervan dat je geen klachten hebt!

Ik ben nu 14.5 week, maar ik had ook geen symptomen hoor. Dacht namelijk echt dat mn menstruatie door zou komen, maar dat bleek niet het geval. De vorige keer in april, was wel een bbz, wist ik al dat ik zwanger was voordat ik een test deed zoveel symptomen dat ik had. Nu heb ik alleen in week 7 8 9 zere tepels gehad en ik wilde veel eten de hele dag door of buikpijntjes. Maar van mn buik was sporadisch. Het is dat ik nu wat voel in mijn buik, lijkt op bewegen en ik word wat dikker maar anders zou ik nog niet zeggen dat ik zwanger ben. Dus geen zorgen en geniet ervan dat je geen klachten hebt!

Ja ik probeer ook echt te genieten al kan ik het gewoon niet bevatten haha. We hebben er 12 maanden op gewacht. Had het nu totaal niet verwacht. Maar super blij ermee! :) 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben nu 29 weken. En heb alleen wat last van vermoeidheid gehad! Heerlijk! Zeker als je alle verhalen van misselijkheid stemmingswisselingen en last van bekken enz enz hoort. Ik zou er maar gewoon lekker van genieten! 

De meeste symptomen komen tussen de 6 en 8 weken heb ik wel eens gehoord. Ik ben nu 6 weken en heb ook weinig last van symptomen hoor! Rond mijn nod wat krampjes en lichtjes last van darmen (dit was echt alleen rond nod) en nu ben ik af en toe wat moe en heel licht gevoelige tepels maar echt minimaal allemaal. De vermoeidheid kan ook evt komen bij mij door de donkere dagen. Het is dat ik er erg mee bezig ben met wat ik voel want als ik niet zou weten dat ik zwanger ben dan had ik ook niks door denk ik (behalve uitblijven menstruatie) ik zou er gewoon lekker van genieten! Heerlijk als we zo de zwangerschap door komen toch! 

Terug
Bovenaan