Positieve zwangerschapstest geen symptomen

Geniet ervan! Ik snap je wel hoor  heb het zelf ook. 5 weken en nauwelijks symptomen maar wel 2 positieve testen. 19 dec eerste echo...spannend! Kan bijna niet wachten..maar het moet ;)

Grtz

Gefeliciteerd!! Ik ben vandaag 35 weken en wandel er zo doorheen.. eerste paar weken erg moe geweest maar dat was het ook.
Tot nu toe nog steeds geen klachten.. dus ik zeg geniet ervan zo lang het kan! :)

Gefeliciteerd als eerst.
Bij mijn eerste pas symptomen na 12 weken en nu bij de 2e (ik ben nu 22 weken) ook pas na 8 weken. Toen kwam bij mij wat extra vermoeiheid. Misselijkheid heb ik nooit gehad en ook niet overgegeven. Het lijkt wel of ik juist vaak lees dat mensen die denken dat ze zwanger zijn allerlei symptomen voelen en de mensen die echt zwanger zijn ze vaak pas veel later ervaren.

Hallo dames,
Hier ook een positieve zwangerschapstest maar helemaal geen symptomen. 
Dit is mijn derde zwangerschap dus dan zou je wel de symptomen herkennen mocht je zwanger zijn. Maar dus helemaal geen symptomen ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Wel een beetje rugpijn/alles ruikt sterker en wat steken onderin m'n buik maar dat heb ik ook als ik ogsteld moet worden. Maar hardstikke positief getest vanmorgen ?
Dus lady's die het internet afspeuren naar soort gelijken situaties het kan toch echt! Zwanger zonder symptomen.
Groetjes, stessie

Hoi, als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap! En nee, dat is zeker niet raar! Ik ben momenteel bijna 28 weken zwanger en heb ook geen last gehad van kwaaltjes in de eerste 16 weken. Als ik geen bewijs had gehad van de echo's, had ik niet geloofd dat ik zwanger ben. 
Het is voor iedereen anders, het hoeft niets te zeggen over je zwangerschap gelukkig. Bij mij kwamen alle kwaaltjes rond de 20 weken, dus lekker genieten nu je je goed voeld! 
Liefs

Terug
Bovenaan