Posnatale depressie op te lossen met vitamines?

O, ja, wat ik nog vergeten te vertellen was is dat ik volgens die vrouw een ritme moet krijgen. Ik ben alleen maar de hele dag aan het zorgen, mijn kindje heeft weinig slaap nodig en is bijna de hele dag wakker en wil graag bezig gehouden worden. Ik moet nu iedere dag tijd in gaan plannen om iets voor mij zelf te gaan doen, ik zorg alleen maar voor anderen. Ik heb te hoge verwachtingen voor mij zelf. Ik moet het weer leuk gaan krijgen en dan moet mijn gevoel voor mijn dochter en vriend weer terug komen. Trouwens met mijn vriend gaat het al een stukkie beter, we plannen tijd in voor elkaar, en dat is heel goed, nu gaan we vrijdag eruit met zn tweetjes, daar kijk ik erg naar uit.
Ik krijg hulp om een ritme in de dag te krijgen zonder dat ik mijzelf verwaarloos. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat.

Ris

Zo zie je maar weer eens dat niet alle huisartsen weten waar ze het over hebben.
Ik vind eigenlijk dat je zelf een depressie gehad zou moeten hebben wil je aan heel veel informatie kunnen komen, er zijn zoveel mensen die als ze horen dat je een pnd hebt je gelijk uit de weg gaan met het idee van dat mens is gevaarlijk ofzoiets, maar dat je eigenlijk gewoon in een 'hormonen'knoop zit is voor niemand te begrijpen.

Ik had een vriendin die tijdens mijn kraambed belde en vroeg hoe het met mij ging, toen ik zei dat ik een pnd had wilde ze mij niet geloven want als je een pnd hebt dan maak je je kind dood! Ik bedoel maar zoveel mensen die van het allerergste uitgaan terwijl ik juist heel erg bang was dat haar iets zou overkomen.

Heb toen ook de telefoon er op geknald denk niet dat zij ooit zal beseffen hoeveel pijn zoiets kan doen maar goed.

Ben blij voor je ris dat je zo goed op weg bent en voor je het weet voel je je weer helemaal de oude!!

Groetjes mono 26 wkn van de 2e

Terug
Bovenaan