Postnatale depressie/angst na de bevalling

Babyjoy

New member
Dag lieve forumleden,

Twee maanden geleden ben ik bevallen van onze tweede dochter. Herstellend van een fluxus bevalling, meerdere borstontstekingen, spruw en natuurlijk de flinke klus zelf > de bevalling wat topsport blijkt.
Ik leef constant in een ‘aan’ modus en heb last van hartkloppingen.
De huisarts gaf aan dat het kan komen door de lage bloedwaarden (fluxus bevalling, ik slik extra
Vitamines en supplementen) en omdat ik last heb van postnatale depressie/angst (symptomen komen overeen met dezelfde ervaring die ik had na mijn eerste bevalling) Ik krijg zo een 48 uur kastje die mijn hart zal volgen, om te kijken of er geen medische grondslag ligt.
Het lijkt wel alsof er adrenaline door mijn lijf giert en ik er super onrustig en down van wordt. Weet sommige momenten niet wat ik met mezelf aan moet. Partner helpt zoveel mogelijk mee, maar de depressieve gesprekken trekken hem ook naar beneden. Ik probeer veel uit huis te gaan maar de onrust blijft. Verwijzing voor een psycholoog is al opgesteld, maar overal zijn er wachttijden. Ondertussen in contact met de huisarts.
Zijn er meerdere vrouwen die dit hebben meegemaakt en met mij in gesprek willen gaan om hun ervaring te delen en steun te betuigen als het gaat om postnatale depressie/angst?
Mag ook via privé berichten.
 
Jij en mijn zus hebben dezelfde situatie gehad, omdat mijn mening is dat stress en depressie iets zijn waar mensen niet mee om kunnen gaan. Er zijn veel producten die ons kunnen helpen deze te verminderen. Bijna de meeste mensen praten meer over CBD, misschien heb jij er wel meer over gehoord. CBD-bloemen kunnen ons helpen een betere gezondheid te krijgen. Vooral als we het hebben over angst, depressie.
 
Jij en mijn zus hebben dezelfde situatie gehad, omdat mijn mening is dat stress en depressie iets zijn waar mensen niet mee om kunnen gaan. Er zijn veel producten die ons kunnen helpen deze te verminderen. Bijna de meeste mensen praten meer over CBD, misschien heb jij er wel meer over gehoord. CBD-bloemen kunnen ons helpen een betere gezondheid te krijgen. Vooral als we het hebben over angst, depressie.
 
Jij en mijn zus hebben dezelfde situatie gehad, omdat mijn mening is dat stress en depressie iets zijn waar mensen niet mee om kunnen gaan. Er zijn veel producten die ons kunnen helpen deze te verminderen. Bijna de meeste mensen praten meer over CBD, misschien heb jij er wel meer over gehoord. CBD-bloemen kunnen ons helpen een betere gezondheid te krijgen. Vooral als we het hebben over angst, depressie.
Wat moet het vreselijk zijn geweest voor je zus! Cbd heeft haar geholpen begrijp ik. Ik heb het een tijdje gebruikt ivm fibromyalgie/pijn. Het kan voor meerdere doelen gebruikt worden idd.
Sinds vandaag komt de menstruatie weer door 2 maanden na de bevalling en merk (misschien toevallig nu zo) dat de hartkloppingen iets minder hard overslaan. Dus denk ook idd dat het hormonale disbalans is. En dus dat het lichaam weer naar zijn oude staat wilt keren, wat dus niet zonder horten en stoten gaat, en hoe!
 
Terug
Bovenaan