<p style="text-align: left;">Het zal vast niet het juiste forum zijn, maar is er iemand bekend met (symptomen van) een postnatale depressie? Onze zoon is nu 5 maanden oud en maak me zorgen over mezelf. </p><p>De bevalling, die vier weken eerder dan gepland begon, werd een spoedkeizersnede. Het ging niet allemaal vlekkeloos daarna. Het enige dat probleemloos ging was de borstvoeding. Mijn man en ik staan ondertussen lijnrecht tegenover elkaar en hebben veel ruzie. Ik slaap goed, maar blijf moe. Soms heb ik gewoon geen zin in mijn kind (kan er wel om janken!!). Ik vind mezelf zo ontzettend niet meer leuk! </p><p>Ik werk nu weer drie dagen en moest noodgedwongen stoppen met borstvoeding drie weken terug. Erg aan het vogelen met voeding en hoeveel, de borstvoeding ‘zat in m’n hoofd’, maar dit is nog veel erger. Onze zoon is een gezellig mannetje, huilt niet veel, slaapt oké maar toch... </p><p>Nu weet ik wel dat de huisarts hulp kan bieden, maar het voelt zo vreselijk als falen... Iemand ervaring en wat deed je? </p>