<p>Hallo moeders van Nederland, </p><p>16 mei 2019 zijn wij voor de eerste keer ouders geworden van ons mooie meisje.</p><p>De zwangerschap verliep volgens het boekje. Geen misselijkheid. Geen zwangerschapskwaaltjes. Alleen de laatste 3 maanden last van maagzuur en natuurlijk de vele nachtelijke bezoekjes aan het toilet. </p><p>De zwangerschap was gepland. Maar wij hadden niet verwacht dat metteen na het stoppen van anticonceptie al snel raak zou zijn. (mijn oudere twee zussen waren lang bezig geweest om zwanger te worden)</p><p>De bevalling ging razendsnel. Weeën begonnen 7 uur 's ochtends en toen de verloskundige om 10 uur kwam kijken, had ik al 8 cm ontsluiting. Gauw naar het ziekenhuis dus. Onderweg naar het ziekenhuis al vreselijke persweeën.</p><p>Eenmaal in de verloskamer mocht ik dus metteen beginnen met persen. En daar was ze. 11:47.</p><p>Toen ze op mijn borst werd gelegd wist ik niet goed wat ik moest voelen. Ik had van te voren verwacht in tranen uit te barsten maar dit gebeurde niet... </p><p>De weken en maanden daarna ging ik me steeds somberder en zenuwachtiger voelen. Vooral als ze huilde en ik alleen met haar ben. Ik ben bang dat ik niet genoeg van haar houdt. En dit doet verschrikkelijk veel pijn en houdt me dagelijks bezig. Ik wil heel graag een goede band met mijn dochtertje opbouwen en ben bang dat dit nooit zal komen. </p><p>Ik zou heel graag in contact willen komen met moeders die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben. </p>