postnatale depressie

Ik slikte ze na de vorige ook, en wel 2 1/2 jaar lang, Eileen vertelde dat langer dan een jaar zelden nodig is,.
Toendertijd werd ik begeleid door mijn huisarts, die wel achter mij stond, maar verder niet echt veel van het middel wist.
Deze keer gaat een expert mij begeleiden, dat is heel geruststellend, ik begin pas na mijn volgende menstruatie, tor die tijd gebruik ik nervovit en B6, B6 is voor jou ook heel goed, kun je bij de drogist kopen(50 mg)

Liefs Jeanette

Bedankt allemaal voor jullie reacties het heeft mij wel goed aan het denken
gezet. Ik heb veel gehuild en veel gepraat met mijn man en moeder die het allebei
dagelijks met mij mee hebben gemaakt.En ik heb nu voor mijzelf wel in de gaten dat dit
nog niet de tijd is om al voor een tweede tegaan,het gevoel blijft wel maar ook het gevoel van angst voor PND blijft ondanks ik nu weet dat er genoeg "hulpmiddelen" zijn om PND'S preventief tegen tegaan. Misschien als ik mijn angst een beetje overwonnen heb ik er toch nog een keer voor ga vechten,maar ik denk dat nog een jaartje rust me toch wel goed zal doen. Ik blijf de forums nog wel lezen hoor want ik heb er zoveel aan!!
Heel veel liefs monique

Terug
Bovenaan