postnatale depressie

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Graag zou ik willen weten of er meer vrouwen zijn die te maken hebben met een postnatale depressie.
Mijn zoontje is nu 10 maanden en nog steeds ben ik nog niet de oude.
Een hele tijd is het heel goed met me gegaan maar de laatst weken komt al het 'oude leed' steeds weer terug in m'n hoofd.
Het is moeilijk om steeds mezelf te motiveren en toe te spreken dat het echt wel goed komt.
Daarom zou ik graag in contact komen met andere vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt, gewoon om even je hart te luchten en je verhaal te doen.
X Marieke.

Hoi Marieke,

Ik kan je niet verder helpen omdat ik niet weet hoe het voelt maar ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen en ik vind het dapper van je dat je er over wilt praten. Ik hoop dat je steun vindt. Sterkte

Liefs Linda

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen!

Hoi Marieke,

Helaas kan ik zeggen dat ik ook een postnatale depressie heb. Maaike is inmiddels al ruim 11 maanden en ook ik ben nog niet helemaal beter. Ik heb wel steeds vaker goede dagen maar helaas zitten er ook nog steeds dagen bij dat ik het allemaal niet meer zie zitten. Ik wil graag met je van gedachten wisselen en wellicht hebben we dan wat aan elkaar.

Groetjes
Inge

quote: Inge ten Cate reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2008 19:22:07'));

Hoi Marieke,

Helaas kan ik zeggen dat ik ook een postnatale depressie heb. Maaike is inmiddels al ruim 11 maanden en ook ik ben nog niet helemaal beter. Ik heb wel steeds vaker goede dagen maar helaas zitten er ook nog steeds dagen bij dat ik het allemaal niet meer zie zitten. Ik wil graag met je van gedachten wisselen en wellicht hebben we dan wat aan elkaar.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,
Bedankt voor je berichtje, ik zou het ook fijn vinden om eens met elkaar te praten.
Heb je Hyves??? zo ja dan mag je me toevoegen mijn adres is: www.de-kort.hyves.nl
En anders kan ik je nog wel m'n mail adres geven.