Postnetrale depressie

Hallo ,

Ik ben 20jaar en heb 2 dochters (2jaar en ene van bijna 3 weken )



Ik denk dat ik in een depressie zit en ik durf er met niemand over te praten omdat iedereen wat ik lees wat het heeft een moeilijke baby heeft ofwa dan ook en ik heb een heel rustige baby weent bijna nooit en toch voel ik me heel slecht huilbuien , agressie tegen mijn partner door alle kleine beetjes wat hij doet als hij helpt wordt ik boos als hij niks doet ook ik ben constant moe ik loop de hele dag te piekeren voel me echt rot

Normaal kan ik heel goed met mijn zus praten maar zij heeft het ook gehad maar zij had echt een huil baby en ik heb een gemakkelijke dus ben bang dat ze gaan denken stel u niet aan je hebt het kweet niet hoe gemakkelijk

Wat kan ik het beste doen om me toch terug wat goed te voelen zonder er met iemand  over te kunnen praten ?
 
Ik zou geen ander advies kunnen geven dan het toch bespreekbaar te maken met jouw huisarts of verloskundige, al dan niet met jouw man erbij. Hij is niet blind, ziet ook dat je niet lekker in je vel zit. Dat heeft niks te maken met een moeilijke of makkelijke baby. Veel sterkte, lieverd, je hebt het nodig.
 
Wacht niet af lieve kimberley, ook al denk je dat je familie niet achter je staat ze zullen je echt steunen!

Praat met je verloskundige of huisarts, hulp is belangrijk, en je voelt je nu waarschijnlijk al alleen genoeg!
 
Terug
Bovenaan