potje plas!

Nou Susan,
Hier gaat het echt nog puur voor de grap. Zoals je weet is Tyche vandaag naar mn moeder en mag ze gewoon in de luier plassen. Want ze kan nu toch nog niet aangeven wanneer ze moet. Hier thuis probeer ik het gewoon mee en we zullen wel zien...
Maar ik denk niet dat ik het echt zou kunnen volhouden elke dag.
Groetjes Kirsten

Nou Susan,
Hier gaat het echt nog puur voor de grap. Zoals je weet is Tyche vandaag naar mn moeder en mag ze gewoon in de luier plassen. Want ze kan nu toch nog niet aangeven wanneer ze moet. Hier thuis probeer ik het gewoon mee en we zullen wel zien...
Maar ik denk niet dat ik het echt zou kunnen volhouden elke dag.
Groetjes Kirsten

Wij zetten Tijs ook voor de grap op het potje. Hij heeft nog geen een keer iets erop gedaan en als hij het niet meer leuk vindt, dan halen we hem er weer vanaf. Ieder kindje is daarin verschilllend. De een vind het maar niks op een potje of op het toilet, de ander vind het geweldig. Ik denk zelf dat als hij het nu wel grappig vindt om op het potje te zitten, dat hij dan straks als hij het gaat snappen het ook leuk vindt. Maar ja, dat is natuurlijk nog afwachten. Als het straks lukt is het alleen maar meegenomen, scheelt weer een boel luiers.

Groetjes,
mv Tijs

iris heeft vandaag 2 keer op het potje gepoept van morgen, en nu net.
ook gister morgen heeft ze het gedaan!!
groeten petra n trotse mama

Nou ben ik echt van m'n stoel gevallen!!!
Ik vond het al zo buitengewoon dat er al kindjes liepen.... lees ik gewoon dat er al kindjes op een potje plassen!
Als ik Finn erop zou zetten zou ie er gelijk weer afkukelen volgens mij!!
Onze dochter was al 3 toen ze echt helemaal zindelijk was. Voor die tijd wilde ze echt nog niet. En toen opeens binnen 2 weken was ze helemaal van die luier af.

M'n mond staat nog steeds open van verbazing hoor.

Tessie

Terug
Bovenaan