Potjesmama!!!

Yoëll kreeg van groente ook eerst potjes, maar nu is hij 6 maanden en kook ik zelf voor hem.
Hij eet ook nog niet met ons mee, omdat wij pas om kwart over zes eten. Ik kook gewoon in een keer een paar porties en vries deze in.

Potjes zijn heus niet slecht hoor, anders zouden ze niet bestaan denk ik altijd maar.
Ik vind alleen niet de smaken altijd overeenkomen.

Groetjes Pauline

Ik ben ook een overtuigde potjesmama hoor !

Ik kom er gewoon eerlijk voor uit dat ik het te veel moeite  vond en vind  om apart te koken.

Stijn heeft tot zijn 1e niets anders dan potjes gehad - tenminste groente, fruit kreeg hij op een bepaald moment wel vers in stukjes - en daarna is hij gewoon met de pot mee gaan eten.
Met Thomas bewandel ik nu gewoon dezelfde weg.

Groetjes.

Jolanda

Ja hoor heir nog een potjes-mama. Heb er gewoon weg geen tijd voor, ben nu iedere dag lang onderweg om thuis te komen en heb dan echt geen zin om eerst nog voor de kleine te koken terweijl ze zit te schreeuwen om eten. Straks wanneer ik verhuist ben zal ik af en toe dingen gaan maken die ze ook kan eten en langzaam de potjes de deur uit doen. Maar voorlopig vind ik het wel best zo. Fruit krijgt ze wel vers op de creche en bij mijn ouders, maar soms krijgt ze ook dat uit een potje.

Mijn broer en ik hebben tot ons eerste ook potjes gegeten en nu eten we veel meer dan mijn zusje waarbij alles netjes vers werd gemaakt. Het zegt dus niets ;0)

Laat je allemaal niet gek maken hoor, die potjes zijn echt goed hoor!

Groetjes Nands

hoi..
het fruit van Mila maak ik zoveel mogelijk vers..effe met   de mixer.maar als ik werken ben en mijn moeder past op Mila gaat er een potje mee.daar doen we dan 2 dagen mee.
met groente heeft ze net voor het eerst wat spersieboontjes op(uit een potje)..dat doe ik voorlopig nog   uit een potje..
groetjes piewie

Hallo,

Ik geef Tijn maar net dat wat het uitkomt. De ene dag een potje en de andere dag vers. Fruit krijgt hij wel altijd vers, dat vind ik gewoon wel makkelijk, meer ook van mezelf dan smul ik namelijk zelf ook lekker mee. Groentehap wisselt van dag tot dag, gisteren heb ik toevallig allerlei hapjes gemaakt, ik haal dan een zak gemengde diepvries groente en kook dat dan en maak dan verschillende hapjes bijv broccoli met een aardappeltje og worteltjes met bloemkool en aardappel. Het maakt Tijn tot nu toe allemaal niet uit, zoalng het maar eten is haha.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26-09)

Hallo collega-potjesmama's!!!!
Ik had natuurlijk al  verwacht dat er een heleboel mama's zijn die ook potjes gebruiken,
toch fijn om even te lezen.

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan