Potverdorie!! Advies nodig!

Hoi meiden!

Allemaal ontzettend bedankt dat jullie de tijd nemen om me te adviseren.
Ik had me eigenlijk een paar weken geldeden ook voorgenomen om mijn zwangerschap hier uit te zitten en dan op zoek te gaan... Maar......

Ik hoefde maar 1 dag met mijn baas te werken (jawel met! Ze zit achter me, stresst de hele dag, kwekt dan ook tegen zichzelf, verwacht dat je de hele dag naar haar luistert en beschuldigt je dus met een stalen gezicht van dingen die niet waar zijn..) en dat was te doen. Jammer dat ik niets te doen heb, maar het was te doen. Nu is de situatie dus zo dat we echt niet met elkaar door 1 deur kunnen en ze ook nog eens een dag extra gaat werken.... Dus 2 dagen met iemand die me negeert (nu dan) en me anders gek maakt met het gestress....

Bovendien...Is het zeker nog wel 3,5 maand tot mijn verlof! Ik ben nog maar 18 weken op wegt, dus het is niet een paar weken waar ik het over heb. Ik heb geen vakantiedagen en geen ouderschapsverlof, aangzien ik uitzendkracht ben, dus ik heb 16 weken en meer niet. Neem ik er van tevoren 6 op, dan hou ik er maar 10 over...

Ik besef me dat ik jullie op sommige punten nu tegenspreek, maar geloof me, ik wil jullie niet tegenspreken, maar ja, ik zit echt in een hele lastige siituatie.... Want ik heb wel 3,5 maanden het uitzicht gehad op betaald verlof en dat wil ik eiegnlijk niet kwijt. Maar of ik dit nog 3,5 maand ga volhouden???

Pfff.....raak er zelf van in de war..... Ik heb mijn uitzendbureau ook gemaild voor advies.... Er moet hoe dan ook iets gebeuren.....

Liefs Annet

ik zou iig nu op zoek gaan naar een andere baan, en dan ondertussen dat gesprek aangaan waar andere  dames het ook al over hadden
ik heb het idee dat je het sowieso niet (heel erg) naar je zin hebt, dus wat let je om te gaan solliciteren, het is niet dat je over 2 weken al met verlof gaat, en misschien willen we wel iemand hebben voor als je verlof over zou zijn!

vooral niet  zo doorgaan, als JIJ aangeeft dat het geen werkbare situatie is, dan kunnen ze je later geen dingen verwijten!

sterkte!

liefs Jenneke

Wat een gedoe Annet. Let je wel een beetje op wat je allemaal via je werkcomputer het wereldwijde web op gooit?!

Het probleem is dat jij niet voldoende werk hebt. En dat jij dat aangeeft (nadat je met je directe leidinggevende er niet uit kwam) is alleen toch heel fijn voor je werkgever. Ik zou het nogmaals aankaarten als ik jouw was.

In ieder geval klinkt (met voorbedachte rade) uitzingen om alsnog op te stappen niet echt netjes... Zo ver zou ik het niet laten komen, toch?
Als je baan echt niet aan jouw niveau voldoet lijkt het mij dat het uitzendbureau iets voor je moet kunnen betekenen???

Sterkte en vergeet je Internetgeschiedenis niet te wissen voordat je naar huis gaat

Tsja, ik vind het lastig. Erger kan het niet worden, dus ik zou proberen een gesprek met haar aan te gaan. Desnoods zelf een beetje door de knieen om haar gerust te stellen (dat je niet haar vijand bent zeg maar).  Vragen hoe jij er aan kan bijdragen dat het beter gaat.
In dit soort gesprekken is het belangrijk dat je niet jouw mening als de waarheid neerzet. MAar : "Ik heb het gevoel dat...". "Ik merk dat .." "Wat vind jij .."
Voorkomen dat de ander zich aangevallen voelt. Dat doet namelijk het gesprek weinig goeds.
Heel veel sterkte!
Liefs Nelleke

Echt een ander advies dan de dames je al hebben gegeven kan ik je niet geven. Ga met pz of haar baas erbij praten, en als het echt niet goed zit, ga naar het uitzendbureau om te kijken of ze een andere baan voor je hebben.

Veel succes in elk geval en probeer niet te veel te stressen.

Annemieke

hoi hoi

he jakkie wat een vervelende situatie, en alleen omdat je graag wat meer wilt doen..

vaak zouden ze blij zijn met zo'n gemotiveerd iemand..

maar ja dat is in jou geval dus niet zo.
het lijkt wel dat er idd iets anders achtersteekt dat ze zo heftig reageert..
vervelend hoor, zo ga je straks en ws nu al helemaal niet meer met plezier naar je werk en dat terwijl je er zo'n zin in had..

ik zou in zo'n situatie wederom met de baas van haar gaan praten en vargen om een gesprek met zijn drieen, zodat er iemand bij zit die het gesprek kan leiden en dat jullie dan bepaalde dingen kunnen gaan vastleggen mbt taken..
en dat er bepaalde dingen uitgesproken gaan worden

ik zou ook niet zo snel weggaan, maar het ook aangeven bij het uitzendbureau wat je al gedaan hebt, wie weet hebben ze nog wat anders voor je waar je zo kan werken..

iig is deze situatie niet goed voor je...

succes ermee dikke knuffel van ons

ps is er van te voren vastgelegd\ wat jou taken zouden worden?

Lieve lieve meiden!

Onwijs bedankt voor jullie vele lieve reacties! Super! En ik heb er ook zeker wat aan.
Helaas is de situatie nog iets onduidelijker geworden, aangezien mijn baas heeft besloten om net te doen alsof ze van niets weet.... Heel vervelend dus, want ik hoopte er toch echt iets aan te hebben, ipv genegeerd te worden... Ik heb een dezer een telefonische afspraak met het uitzendbureau en dan zal ik het ook eens aan hun voorleggen....

Het lullige is, dat ik denk dat ik na mijn verlof niet terug hoef te komen, ivm overname van het bedrijf en natuurlijk omdat ik best lastig ben met mijn zwangerschap... Dus of het het vechten waard is weet ik niet.

Anyway..... Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan