ppff afwachten :(

En dan zeur ik dat ik nu lang moet wachten die verhalen van jullie ... dan is wachten voor jullie veel spannender.
Wat dat betreft hebben wij nog nix meegemaakt kwa zwanger worden enz.

Kan iemand mijn misschien helpen met kwaaltjes die voor kunnen komen in de afwacht periode (om het zo maar te zeggen)?

Wel prettig dat je op dit forum je verhaal en vragen kwijt kunt

Liefs schuerke

quote: mutseke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2009 20:06:12'));

Hoi mijn nod is ook volgende week.we hebben ook vorige week de hele week geklust!!
Ik heb ook heeel last van mijn borsten.
het is soms niet ui te houden.
ik hoop dat het nu raak is.

hihi hoop het ook voor je.
Heel raar maar mijn linker borst eigenlijk alleen de tepel en beetje er omheen maar die rechtste aan de buitenkant poeh mag mijn ventje niet aankomen haha.

Misschien stom  maar mag ik vragen wat jij percies voelt?

Ha
Ik heb gewoon veel pijn aan mn borsten opzij voornamelijk en mn tepels.
Ik heb ook geen zin in sex op het moment terwijl ik de vorige week niet van ophouden wist,hihi
Ik heb vandaag zon ultra vroege zwangerschapstest gedaan van matcare en er was niks op te zien!!
Ik denk dat ik veeel te vroeg heb getest..mijn nod is pas op de 27e!!!
Maar het kan nog alle kanten op we wachten maar af,hoe moeilijk dat ook is..
en jij wanneer is jou nod???

Groetjes karin

Hoi

Ik heb ook vooral aan de zijkanten van mijn borsten pijn, vooral overdag. En mijn linkeronderrug, maar weet neit of dat iets te betekenen heeft. Ik durf nog neits te hopen.
Ik ga ook nog niet testen, mijn nod is pas de 26e op zn vroegst. Dus we wachten maar af. Hebben jullie nog meer kwaaltjes???

Gr Amber07

Ha amber
Ik heb ook last van mn rug en mn borsten erg veel pijn aan mn borsten de heledag.
Ik heb ook te vroeg getest dat weet ik zelf ook.ik wacht nu af tot de 27e.
Jij ook nog heeel veel succes en we spreken mekaar hiero!!

xx

Hoi Mutseke

Weet je wat het is, je gaat je eigen dan alleen maar gek maken, van zal het wel of zal het niet, je moet gewoon proberen toch te wachten anders valt het dalijk misschien weer tegen net als vandaag toen je getest had. En het kan nog alle kanten op dus ook nog zeker de goede kant.

Ik heb echt linksonder in mijn rug pijn sinds gisteren en dat is dezelfde pijn als toen ik zwanger was van mijn dochter, maar toen kreeg ik dat pas later, maar ik wacht gewoon af.

Succes met wachten en we spreken elkaar

Gr

hoi Amber,
Ja ik weet dat ik moet wachten..bij mn  dochtertje had ik 2 dagen na mn nod pas een licht streepje en toen was ik ook moe en pijnlijke borsten enz.
Maar toen was ik meteen na de 1e ronde zwanger en nu zitten we op ronde 2 en ik ben gewoon heel onzeker en bang..en de volgende maand klussen we niet omdat ik dan ongeveer weer op 1 jan uitgeteld zou zijn en mn dochter is 5 jan jarig en dat vind ik niet zo fijn zo dicht opelkaar..
dan slaan we gewoon een maand over .
En jij wanneer is jou nod?
Ik vind het nu wel erg spannend.

groetjes karin

Hoi Karin

Mijn nod is de 26e als het goed is, dus we wachten maar af, is wel spannend zeker omdat ik dan op die dag ook naar gyn moet. Dus dubbel spannend, maar nu kan ik gelukkig wel mijn gedachten verzetten. Mijn dochtertje is ziek geworden dus dan ben je meer daarmee bezig, scheelt veel.

Hoe oud is je dochtertje?

Gr Wendy

Terug
Bovenaan