ppff ben kapot

he wat vervelend. Dat is ons nou ook al eens gebeurd bij het cb. Ik ga voortaan dan ook direct naar onze ha die ik heel goed en aardig vind.

ik zat er vanmiddag nog eens over na te denken.
slaat misschien nergens op maar toch...

berend begon na een periode van goed drinken ook ineens huilerig te worden tijdens het drinken, los te laten....een grotere speen was bij ons DE oplossing...

Maar met 7,5 maand kan je toch hapjes gaan geven.

Onze Meike (5 mnd) krijgt nu 2 flessen van 235 ml, 1 fles van 265 ml, 1 fles van 200 ml en zekrijgt 's morgesn al een flinke fruithap en 's avopnds een groetehap met van 35 ml melk en rijstepap een lekker dikke pudding.

De flessen alleen is voor hara gewoon niet meer genoeg. En ze geniet volop van de happen.

Miep

weet je zeker dat zijn amandelen niet meer ontstoken zijn ? zeker omdat hij nog door blijft huilen enzo ?
en je was toch idd ook al met fruit- en groentehapje begonnen ? waarom geeft je daar gewoon niet wat meer van ?
sterkte !!!
groetjes, sas

hoi

tnx voor jullie meedenken
vanmorgen bij de huisarts geweest
jens zn keel is helemaal beter,
heb een gesprek gehad met de dokter,(ze kent jens zn story ook met alle ellende van de eerste maanden) we hebben advies gekregen om nu 3 a 4 weken koemelkvrij te gaan geven,
moet even zeggen, mn oudste heeft koemelkallergie gehad, en nog aant tobben, en ikzelf ben ook erg allergies.
een allergie komt langzaam op, en bij mijn kids komen we er pas later achter dat het mischien kma kan zijn,
dus nu zitten we tijdelijk koevrij,

pap gaven we al, maar daar werd jens erg onrustig van.

groetjes riana

Ik hoop echt dat Jens hier baat bij heeft, en voor jouzelf natuurlijk ook. Eventjes 'bijtanken'. Heel veel succes!
Groetjes,
Ruth

jeetje ... altijd vervelend een allergie ! ik hoop dat je snel resultaat ziet en dat je idd even weer kan bijtanken !
groetjes, Sas

vervolg!!

net bij cb geweest, eindelijk eens geen vervangend arts
ze hoorde mn verhaal van koevrij, en zei, tja tis zo jammer dat ik je de laatste maanden niet heb gezien enz, maar eigenlijk heeft jens het zelf al aangegeven door drinke weigering de eerste maanden,
en zn hele dossier geeft het aan

gisteravond een fles koevrij, heeeerlijk geslapen, vanmo ook een heerlijk mannetje,
moet naar een dietist, en heb zelfs al meteen een vergoeding voor de melk,
ook mn dochter moet weer koevrij, haar klachten kunnen heel goed van een allergie nog zijn

dus nu opletten wat ze wel of niet mogen

Oh wat fijn dat jullie erachter zijn! Koemelkallergie niet fijn, maar je weet nu tenminste wat het is en dan kun je er op letten.
Hoop dat het snel allemaal goed gaat en dat jij weer een beetje bij kan tanken!

groetjes,
Mienetje

Terug
Bovenaan