Ppfff wat k**

Tja moet ff kwijt hoor. In mn 3e week terug op werk kreeg ik te horen dat ze niet meer met me verder willen en dat ik ergens anders wat moet vinden, intern/extern. Lekkere timing. Net een kleintje, slechte arbeidsmarkt, crisistijd. Echt k**!!

Fulltime moederschap voor een jaartje zou mooi zijn, maar is financieel niet haalbaar helaas :-( Baal hier echt van.

Dat is idd klote, fijn dat ze er nu mee aankomen. Heel veel succes meis hoop dat je snel wat anders vindt. Maar is erg lastig in deze tijd. Banen tekort en overschot aan personeel.

jeetje........... lekker is dat dan !!!! Wat klote zeg !!!
en nu !????
wat een rotnieuws, zeker als je het echt nodig heb financieel..

ik hoop echt dat er gauw een oplossing komt !!!!!!!!!!!

Heel veel sterkte en succes !

Heej meis,

Dat is zeker k**... Weet ook precies hoe het voelt. Mij vertelde ze het de dag dat ik met verlof ging. Echt heel dapper een hoog zwangere slecht nieuws brengen. Vond het ook erg fijn dat ik weer aan het werk mocht :-(... Moet tot 1 september en krijg echt alle rot klusjes. Ik ben ook druk bezig met zoeken maar het wil helaas nog niet lukken.

het is misschien niet de ideale oplossing maar je kan altijd ww aanvragen, je krijgt als je voldoet aan de wekeneis 3 maanden een uitkering en daarna een maand voor elk jaar dat je gewerkt hebt... Bij mij is dat 16 maanden want ook mijn baantjes naast mijn studie worden mee geteld. Natuurlijk hoop ik zsm iets anders te vinden maar dit is iig inkomen.

Je moet je, wanneer je weet dat je je baan verliest, gelijk inschrijven bij werk.nl want je hebt een sollicitatie verplichting van 4 per 4 weken... dit is verplicht voor je ww.

Wat voor en baan zoek je eigenlijk want een vriendin van mij heeft een uitzendbureau (helaas niets juridisch voor mij) maar volgens mij veel commerciële functies. Misschien zit daar iets voor je bij?

Ik zou iig ww aanvragen!

Succes met zoeken en als ik kan helpen dan hoor ik het wel.

X Denise

Lekker lullig hoor van je werkgever. Ben je net bezig met je draai te vinden in de combi mama/werk krijg je dit even voor je kiezen!!!

Zou me ook meteen gaan inschrijven want de banen liggen helaas niet voor het oprapen.

Succes met zoeken!!!

Liefs

Terug
Bovenaan