Ppfff wat k**

Dank voor jullie reacties! Dit wisten ze volgens mij al een hele tijd, maar voor mn verlof was ik ziek. Dus dan kunnen ze niks. Nou ja, scheelt toch weer een paar maanden aan inkomen. Ben het er niet mee eens en heb juridische bijstand. Ook vrienden in HR enzo, dus die weten ook wel hoe of wat.

De banen liggen idd niet voor het oprapen. Ik heb een vast contract en ik laat me ook niet zomaar wegjagen. Ik was al bezig met solliciteren, maar erg veel is er niet. Zeker niet in de zomer. Maar wie weet, ik blijf nog even hoop houden hoor! Ik hoef niet 40 uur per week te werken om rond te komen, maar helemaal zonder inkomen redden we niet. Dus 24 uur ofzo is te doen.

Deze week een gesprek en dan hoor ik hoe of wat en per wanneer het ingaat. Ik vermoed dat ze met een hele lading bagger komen om mn zogenaamde slechte functioneren aan te tonen. Hoop wel dat ik dan nog op ww kan rekenen. Maar ik laat me niet gek maken, want zij zijn juist niet goed bezig. Maar het wordt geld of intern een andere baan of hulp bij het zoeken naar een baan buiten het bedrijf.

Oh ja en ik zoek werk als communicatie coördinator. Het liefst parttime :).

Ja hoor...mensen zijn echt gek soms. Dacht dat mijn oude werkgever een dikke mongool was maar er zijn blijkbaar nog meer van dit soort types...

Lastige is inderdaad dat ze je er altijd uit kunnen gooien op grond van verstoorde arbeidsrelatie...Ze hebben echter wel een opzegtermijn waar ze zich aan moeten houden. Zou me lekker ziek melden die laatste weken/maanden..
En WW krijg je altijd als je word ontslagen..maakt niet uit op wat voor grond.

Succes er mee eni k zou zeker even gebruik gaan maken van de rechtsbijstand!
Liefs

Terug
Bovenaan