ppffffff schoonfamilie.......

heyhey

ik zag op hyves dat je toch gaat beginnen met het buffet. is het nu uitgesproken met je schoonzus?

weet je wat ik vind....
ook al zou jij helemaal niet in de financiele shit zitten, je gaat toch niet betalen voor andermans buffet???
tis de bedoeling neem ik aan dat je er winst op gaat maken. oke, omdat het je schoonzusje is zou ik ook wat minder vragen, maar ik zou er wel proberen mn winst uit te halen.
dus als de boodschappen 100 euro is, zou ik er 120 euro voor vragen.
dan heb ik 20 euro winst. tis niet veel, maar tis toch 3 dagen eten!
en weet je... tis graag of niet hoor! is kijken of ze voor zaterdag dan nog een andere catering kan regelen! en zeker voor 50 euro! wedden dat haar dat niet gaat lukken??

nou, succes ermee.

liefs, do

hoi hoi

ik heb er ook met manlief overgesproken en hij zegt : je maakt voor 50 euro een buffet
we halen voor 35 a 40 euro spullen en dan ziet ze wat ze ervoor krijgt
is het te weinig pech gehad

de kassabonnen nemen we mee zodat we alles kunnen aantonen

en idd ik ben met mijn prijzen al heel erg goedkoop ik doe mijn best met de spullen die ik heb en is het niet goed pech gehad
dan kan zij de gasten uitleggen waarom het zo weinig is ( tis valt eigenlijk best wel mee tis behoorlijk wat )

liefs maurilla

Hey,

Ik vind dit erg onredelijk van je schoonzus, je geeft 50% korting dat is echt heel veel, dus graag of niet.
Jij wilt graag wat bijverdienen, het zou ook te gek voor woorden zijn als jij moet bijleggen, je mag er best wat op verdienen daar gaat het juist om, als ze het teveel vind, zoekt ze maar een ander of doet ze het zelf!
Vind het meer dan super schappelijk wat je nu wilt doen, het nadeel daarvan is dat als het je lukt, je de volgende keer weer in die situatie geplaatst wordt, zou er echt nog eens over denken,, jij krijgt wel de schuld als het te weinig is, zij zal niet toegeven dat ze weigerde meer te betalen!! dat is niet leuk in bijzijn van je schoonfamilie, die anders misschien jou wel in hadden gehuurd!
Succes met je catering en laat je niet in het nauw drijven!
Liefs

Weet je, jij gunt het je schoonzusje allemaal wel, maar wat gunt zij jouw?? Jij hebt dit allemaal hard nodig, ik snap niet dat ze dat niet ziet!

Succes ermee

Goed idee Maurilla, voor 40 euro eten kopen, en haar daarmee confronteren, lat haar maar merken wat voor onrealistisch idee het is om voor 50 euro voor 14 man een buffet te maken!
Aan jezelf en je gezinnetje denken meissie!!!

is 40 euro incl drinken??
voor 40 euro kan je inprinciepe een hoop doen qua eten, maar niet als daar ook nog eens drinken bij komt.

bakken salades kopen, 1 krop sla, komkommer, paar tomaatjes, eieren, zilver uitjes en dat leuk opmaken. als je bv huzaren, vlees en zalmsalades koop (uit bak) en dat leuk opmaak heb je inprinciepe al een leuk buffet.
serveer daar stokbrood bij
pittige gehaktballetjes (kant en klaar of zelf maken)
sate-saus, kruidenboter,
mini sausijzen
en je bent klaar! dan ben je nog geen 40 euro kwijt, en heeft zij wat ze wilde...
een koud buffet voor 14 personen!
en de rest van die 50 euro is lekker voor je zelf!!!!

liefs, do

echt niet te geloven hoe sommige mensen kunnen zijn.

Ik vind het knap dat je het nog wil doen.
Ik had allang gezegd veel plezier en doe het zelf maar.
Doe iddgewoon wat je mannetje zegt koop de boodschappen die je van haar geld kan betalen.
En hou het simpel ik vind Do d'r idee ook goed gewoon lekker makkelijk.
Lat ze lekker...

Ik ben vandag in een goede bui om hier dus echt pissig over te worden.

Gr Lique

Terug
Bovenaan