ppffffffff wanneer houd t op?!

hee meiden

karlijn is weer ziek :S
word er nu een beetje moedeloos van
ga dadelijk nog aan mezelf twijffelen of ik d'r wel goed genoeg verzorg

we zijn gisteravond boodschapjes gaan doen en daar kreeg ze zoals altijd een plakje worst

tegen 22 uur gisteravond zat ze op me schoot en ineens kotst ze me letterlijk van boven tot onder helemaal onder
t spoot gewoon uit d'r mondje
schrok me wild
ze was daarvoor in bad geweest maar heb dr toch weer onder de douche gezet en ben d'r zelf ook ondergesprongen
daarna in bed gelegt en zelf ook erin gedoken
tegen 1 uur ineens een ijzige schreeuw dus vloog me bed uit had ze d'r bed onder gespuugd
dus hup weer onder de douche bed verschoond en tegen 2 uur lagen we er weer in en lijn lag bij ons
vanaf toen bijna elk uur kokhalzen en spugen
maar aangezien haar maagje al helemaal leeg was heeft ze heel veel gal gespuugd ( wat stinkt dat zeg )

om 06:38 wou ze wat drinken dus heb d'r een klein betje warm water gegeven maar dat kwam er een uur later weer uit
inmiddels ligt ze op de bank steeds te huilen dat ze buikpijn heeft en heeft ze 40,1 koorts

moet over een half uur bij de dokter zijn en me pa komt zo ook ff bij d'r kijken
hoop dat t snel over is want ben t echt helemaal zat
is de een niet ziek is t de ander wel...

pfffffffffffff

liefs van een vermoeide maurilla

Jeetje, wat vervelend zeg. Je zal wel helemaal moe zijn. Ook erg sneu voor Karlijn. Hopelijk is ze gauw opgeknapt. Beterschap voor haar en sterkte voor jou.

Heel vervelend dat ze zo ziek is, sneu voor haar en ik kan me voorstellen dat jij het ook wel zat bent inmiddels.
Zarah was in het begin van de winter ook continu ziek, daar werd ik ook doodmoe van. Ben je aan het bijkomen van de ene griep, komt de andere alweer, pffft! Sterkte met Karlijn!

Tjee wat vervelend zeg. Ik vind het altijd zo zielig als zo'n kleintje zo ziek is.
Wat zei de dokter??

Beterschap met jullie meisje.
Groetjes Anne

Beterschap, met je meisje.
Er heerst een virusje volgens mij , hier ook allebei ziek geweest eerst Nick aan het spugen en daarna Lisa aan de diarreeee brrr

Groetjs

hoihoi

de dokter zei dat t idd een virus kon zijn of een voedselvergiftiging door de worst van gister
moet t ff aankijken en pcm geven tegen de idioot hoge koorts ( hij was opgelopen tot 40,6 )
is ze zondag nog zo moeten we terug naar een dokter voor verder onderzoek

al met al absoluut geen leuke dag gehad
heb niks kunnen doen in huis dus ga nu ff snel een wasje ophangen

liefs maurilla

hoihoi

de dokter zei dat t idd een virus kon zijn of een voedselvergiftiging door de worst van gister
moet t ff aankijken en pcm geven tegen de idioot hoge koorts ( hij was opgelopen tot 40,6 )
is ze zondag nog zo moeten we terug naar een dokter voor verder onderzoek

al met al absoluut geen leuke dag gehad
heb niks kunnen doen in huis dus ga nu ff snel een wasje ophangen

liefs maurilla

Jee meid wat sneu!! Voor jullie allebei....
Ik hoop dat t idd van de worst was dan ist misschien snel weer over, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar dan ook koorts bij krijgt?? Maarja de dokter zal t wel weten...
Heel veel sterkte!!

Terug
Bovenaan