ppffffffff wanneer houd t op?!

He, meis wat vervelend! Gelukkig gaat het beter met d'r nu. Nina heeft een tijd lang 's avonds en 's nachts alles onder gespuugd, was ook niet tegenaan te wassen en kon er zelfs niet meer een beetje om lachen....
Als ze hier ziek zijn krijgen ze lekker AA te drinken, drinkt lekker weg en er zitten nog dingen in die ze nodig hebben ook en het word snel opgenomen in het lichaam!
beterschap voor Lijn en sterkte voor jou! ( Nog wel genoeg waspoeder in huis, hihihi?)

Liefs, Marieke

Fijn dat de koorts weg is, want die was eng hoog.... Jammer dat ze nog zo spuugt. Sterkte ermee, hoop dat het snel beter gaat!!

Fijn dat de koorts weg is, want die was eng hoog.... Jammer dat ze nog zo spuugt. Sterkte ermee, hoop dat het snel beter gaat!!

hey,

Zie het nu pas! Wat vervelend zeg, dan zal het toch wel iets anders dan voedselvergifteging zijn, dat duurd niet zo lang!!
Fijn dat de koorts minder is, hoe gaat het met het spugen!!??

Ligt echt niet aan jou hoor, die kleintjes zijn gewoon snel ziek,, merk het aan de oudste die had dat vroeger ook en nu bijna nooit meer, ik snap dat je er gek van wordt, heb ik ook elke winter, hopelijk is dit de laatste keer voorlopig!!

Beterschap voor je kleine meid!!

Liefs MJ

hoihoi

het spugen werd dit weekend steeds erger en gister zelfs 13 x!!
zijn met d'r naar de huisartspost geweest en daar hebben ze haar helemaal onderzocht en d'r urine nagekeken en nu blijkt dat ze een ontsteking in d'r darmen heeft zitten
t was in de urine te zien
heb zetpillen meegekregen tegen t spugen en sinds ze die krijgt heeft ze (nog) niet (meer) gespuugd gelukkig
hoop dat t zo blijft
heb nog 2 machines te wassen 1 is nu droog en de ander gaat nu de droger in
nog 4 manden was weg te werken dus
blehhhhhhhhhh :p

liefs maurilla

Ach arme jij en dat meen ik echt! Een ziek kind, waar je behoorlijk ongerust over bent en terecht, zo vaak spugen is echt niet goed. Maar gelukkig is er een oorzaak gevonden en hopelijk knapt ze nu snel op!
Daarnaast manden vol was, getver! Ik heb net 3 machines gedraaid en dat vond ik al vervelend... Maar dat hangt nu lekker te wapperen.

Sterkte meis, ik hoop dat je kleine meis snel weer de oude is en dat jij weer kunt relaxen en genieten van een vrolijk meisje!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan